НАСТАВНИЦТВО ТА ЙОГО РОЛЬ У ПРОФЕСІЙНОМУ СТАНОВЛЕННІ МОЛОДОГО ФАХІВЦЯ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ

Автор(и)

  • Ілона Палагута Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0001-6001-7929

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(28).2023.291728

Анотація

У статті проаналізовано наставництво та його роль у професійному становленні молодого фахівця у Великій Британії. Представлено основні підходи до визначення поняття «наставництво». Описано посаду наставника та досвідчених учителів, які можуть займати цю посаду. Висвітлено основні обов’язки наставника щодо підтримки майбутніх учителів. Охарактеризовано відносини між наставником та майбутнім учителем та основні вимоги щодо того, як зробити їх ефективними. Розкрито основні способи ефективного наставництва та аспекти, які враховує наставник при педагогічній підтримці майбутніх учителів.

Ключові слова: наставництво; майбутні учителі; професійне становлення; наставник; досвідчений учитель; професійний розвиток; навчальне середовище; професійні навички; професійне партнерство; Велика Британія.

Біографія автора

Ілона Палагута, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Викладач кафедри іноземних мов.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-09-27

Як цитувати

Палагута, І. (2023). НАСТАВНИЦТВО ТА ЙОГО РОЛЬ У ПРОФЕСІЙНОМУ СТАНОВЛЕННІ МОЛОДОГО ФАХІВЦЯ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(28), 35–41. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(28).2023.291728

Номер

Розділ

Статті