АЛЬТЕРНАТИВНА СЕРТИФІКАЦІЯ ВЧИТЕЛІВ У ГАЛУЗІ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ У ШТАТІ КЕНТУККІ

Автор(и)

  • Світлана Шумаєва Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0003-2706-447X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(28).2023.291743

Анотація

Стаття присвячена питанню підготовки учителів спеціальної освіти у штаті Кентуккі нетрадиційним шляхом, за допомогою альтернативних програм. Спочатку вони слугували засобом заповнення загального дефіциту вчителів, проте у згодом вони зазнали змін та набули сучасної функціональності. Автор подає загальну характеристику альтернативних програм, аналізує їх зміст, розглядає форми і методи підготовки учителів спеціальної освіти. Зроблений висновок щодо доцільності такого типу педагогічної підготовки.

Ключові слова: альтернативні програми; альтернативна сертифікація вчителів; програми підготовки спеціальних педагогів; професійний розвиток; спеціальна освіта; професія учителя; педагогічна підготовка; нетрадиційні програми підготовки.

Біографія автора

Світлана Шумаєва, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Kандидат педагогічних наук, доцент.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-09-27

Як цитувати

Шумаєва, С. (2023). АЛЬТЕРНАТИВНА СЕРТИФІКАЦІЯ ВЧИТЕЛІВ У ГАЛУЗІ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ У ШТАТІ КЕНТУККІ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(28), 42–47. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(28).2023.291743

Номер

Розділ

Статті