ІННОВАЦІЙНІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЛІНГВІСТИЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ: СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(28).2023.291746Анотація
У статті розкрито науково-теоретичні засади упровадження інноваційних педагогічних технологій, спрямованих на формування професійної компетенції майбутніх учителів-філологів. Прикладні зауваги торкаються насамперед інноваційно-методичного інструментарію викладання дисципліни лінгвостилістичного циклу.
Ключові слова: інноваційні педагогічні технології; інноваційно-методичний інструментарій; лінгвістична підготовка; освітні інновації; особистісно орієнтоване навчання; парадигма вищої освіти; стилістика української мови; технології навчання; технологічний підхід.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-09-27
Як цитувати
Коломієць, І. (2023). ІННОВАЦІЙНІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЛІНГВІСТИЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ: СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(28), 48–54. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(28).2023.291746
Номер
Розділ
Статті