ІННОВАЦІЙНІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЛІНГВІСТИЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ: СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ

Автор(и)

  • Інна Коломієць Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0001-5355-9332

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(28).2023.291746

Анотація

У статті розкрито науково-теоретичні засади упровадження інноваційних педагогічних технологій, спрямованих на формування професійної компетенції майбутніх учителів-філологів. Прикладні зауваги торкаються насамперед інноваційно-методичного інструментарію викладання дисципліни лінгвостилістичного циклу.

Ключові слова: інноваційні педагогічні технології; інноваційно-методичний інструментарій; лінгвістична підготовка; освітні інновації; особистісно орієнтоване навчання; парадигма вищої освіти; стилістика української мови; технології навчання; технологічний підхід.

Біографія автора

Інна Коломієць, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Kандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри української мови та методики її навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-09-27

Як цитувати

Коломієць, І. (2023). ІННОВАЦІЙНІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЛІНГВІСТИЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ: СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(28), 48–54. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(28).2023.291746

Номер

Розділ

Статті