ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ STEM-ПРОЄКТУ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ІНЖЕНЕРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(28).2023.291751Анотація
У статті представлено можливість впровадження STEM-освіти в закладах вищої освіти. Дається загальне поняття STEM-освіти, що належить до передових інноваційних освітніх систем для підвищення рівня освіти, зокрема формування наукової, технологічної, інженерної, математичної та інформаційно-комунікативної компетентностей, теоретичне обґрунтування актуальності впровадження STEM-проєкту для формування інженерної компетентності в майбутнього вчителя трудового навчання та технологій. Інженерна компетентність ‒ це знання з основ технічних наук, практичні інженерні уміння, прагнення до інженерної діяльності, професійно-ціннісні інтереси та прийоми інженерно-педагогічного проєктування.
Ключові слова: вчитель трудового навчання та технології; STEM-проєкт; STEM-освіта; освітній процес; заклад вищої освіти; інженерна компетентність; нова Українська школа; творчий проєкт.