ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ STEM-ПРОЄКТУ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ІНЖЕНЕРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Талят Азізов Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0001-9621-9805
  • Вячеслав Люльченко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0002-6728-4744
  • Ольга Орлова Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0003-4108-950X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(28).2023.291751

Анотація

У статті представлено можливість впровадження STEM-освіти в закладах вищої освіти. Дається загальне поняття STEM-освіти, що належить до передових інноваційних освітніх систем для підвищення рівня освіти, зокрема формування наукової, технологічної, інженерної, математичної та інформаційно-комунікативної компетентностей, теоретичне обґрунтування актуальності впровадження STEM-проєкту для формування інженерної компетентності в майбутнього вчителя трудового навчання та технологій. Інженерна компетентність ‒ це знання з основ технічних наук, практичні інженерні уміння, прагнення до інженерної діяльності, професійно-ціннісні інтереси та прийоми інженерно-педагогічного проєктування.

Ключові слова: вчитель трудового навчання та технології; STEM-проєкт; STEM-освіта; освітній процес; заклад вищої освіти; інженерна компетентність; нова Українська школа; творчий проєкт.

Біографії авторів

Талят Азізов, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Професор кафедри техніко-технологічних дисциплін, охорони праці та безпеки життєдіяльності.

Вячеслав Люльченко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Доцент кафедри техніко-технологічних дисциплін, охорони праці та безпеки життєдіяльності.

Ольга Орлова, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Доцент кафедри техніко-технологічних дисциплін, охорони праці та безпеки життєдіяльності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-09-27

Як цитувати

Азізов, Т., Люльченко, В., & Орлова, О. (2023). ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ STEM-ПРОЄКТУ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ІНЖЕНЕРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(28), 55–61. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(28).2023.291751

Номер

Розділ

Статті