ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ДО РОЗВИТКУ ЛІТЕРАТУРНО-ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(28).2023.291754Анотація
Статтю присвячено професійно-педагогічній підготовці майбутніх учителів початкової школи до розвитку літературно-творчого потенціалу молодших школярів. На основі аналізу наукових джерел та результатів експериментального дослідження визначено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови ефективної підготовки майбутніх учителів початкової школи до розвитку означеного феномена особистості молодшого школяра, схарактеризовані педагогічні умови, які сприяють формуванню готовності майбутніх учителів початкової школи до розвитку літературно-творчого потенціалу молодших школярів.
Ключові слова: вчитель початкової школи; молодші школярі; літературно-творчий потенціал; професійна підготовка майбутніх учителів; формування готовності майбутніх учителів; педагогічні умови; креативне освітнє середовище; літературна творчість; методи й прийоми; стимулювання; інноваційні технології.