ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ДО РОЗВИТКУ ЛІТЕРАТУРНО-ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Автор(и)

  • Людмила Роєнко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0002-3370-0770

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(28).2023.291754

Анотація

Статтю присвячено професійно-педагогічній підготовці майбутніх учителів початкової школи до розвитку літературно-творчого потенціалу молодших школярів. На основі аналізу наукових джерел та результатів експериментального дослідження визначено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови ефективної підготовки майбутніх учителів початкової школи до розвитку означеного феномена особистості молодшого школяра, схарактеризовані педагогічні умови, які сприяють формуванню готовності майбутніх учителів початкової школи до розвитку літературно-творчого потенціалу молодших школярів.

Ключові слова: вчитель початкової школи; молодші школярі; літературно-творчий потенціал; професійна підготовка майбутніх учителів; формування готовності майбутніх учителів; педагогічні умови; креативне освітнє середовище; літературна творчість; методи й прийоми; стимулювання; інноваційні технології.

Біографія автора

Людмила Роєнко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Kандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-09-27

Як цитувати

Роєнко, Л. (2023). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ДО РОЗВИТКУ ЛІТЕРАТУРНО-ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(28), 62–67. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(28).2023.291754

Номер

Розділ

Статті