АКТУАЛЬНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ПОРУШЕННЯ ПИСЬМА В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Таміла Коломоєць Державний вищий навчальний заклад «Криворізький педагогічний університет», Україна https://orcid.org/0000-0002-7321-0901
  • Юлія Нагорняк Державний вищий навчальний заклад «Криворізький педагогічний університет», Україна https://orcid.org/0009-0003-5254-6902

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(28).2023.291755

Анотація

Стаття присвячена актуальній проблемі порушення писемного мовлення у молодших школярів, чисельність яких постійно зростає. У статті висвітлено механізми порушення писемного мовлення та наукові підходи: клініко-психологічний, психолінгвістичний, психофізіологічний, нейропсихологічний та методичний. Доведено необхідність вироблення результативних стратегій корекції дисграфії у писемному мовленні школярів.

Ключові слова: порушення писемного мовлення; дисграфія; симптоматика дисграфії; механізм дисграфії; комплексний підхід; мовленнєвий розвиток; шкільна освіта; учні початкової школи.

Біографії авторів

Таміла Коломоєць, Державний вищий навчальний заклад «Криворізький педагогічний університет»

Kандидат соціологічних наук, доцент кафедри дошкільної освіти.

Юлія Нагорняк, Державний вищий навчальний заклад «Криворізький педагогічний університет»

Здобувач освіти другого магістерського рівня спеціальності спеціальна освіта «Логопедія».

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-09-27

Як цитувати

Коломоєць, Т., & Нагорняк, Ю. (2023). АКТУАЛЬНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ПОРУШЕННЯ ПИСЬМА В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(28), 68–75. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(28).2023.291755

Номер

Розділ

Статті