АКТУАЛЬНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ПОРУШЕННЯ ПИСЬМА В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(28).2023.291755Анотація
Стаття присвячена актуальній проблемі порушення писемного мовлення у молодших школярів, чисельність яких постійно зростає. У статті висвітлено механізми порушення писемного мовлення та наукові підходи: клініко-психологічний, психолінгвістичний, психофізіологічний, нейропсихологічний та методичний. Доведено необхідність вироблення результативних стратегій корекції дисграфії у писемному мовленні школярів.
Ключові слова: порушення писемного мовлення; дисграфія; симптоматика дисграфії; механізм дисграфії; комплексний підхід; мовленнєвий розвиток; шкільна освіта; учні початкової школи.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-09-27
Як цитувати
Коломоєць, Т., & Нагорняк, Ю. (2023). АКТУАЛЬНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ПОРУШЕННЯ ПИСЬМА В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(28), 68–75. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(28).2023.291755
Номер
Розділ
Статті