ДИДАКТИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ: СУТНІСТЬ, ФОРМУВАННЯ, РОЗВИТОК

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(28).2023.291766

Анотація

Статтю присвячено характеристиці сутнісних ознак дидактичної компетентності майбутнього викладача та особливостей її формування і розвитку в процесі реалізації освітніх програм зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки. Констатовано, що дидактична компетентність є важливою професійною якістю майбутнього викладача закладу вищої освіти, яка передбачає здатність до впровадження в освітній практиці психолого-педагогічних, дидактичних, методичних знань, моделювання змісту навчальних дисциплін та уможливлює досягнення досконалості у викладанні освітніх компонентів. Виокремлено сутнісні ознаки дидактичної компетентності майбутнього викладача. Зроблено висновок про доцільність впровадження політики та процедур наскрізного формування дидактичної компетентності у межах обов’язкових та вибіркових освітніх компонентів, практичній підготовці, неформальній та інформальній освіті.

Ключові слова: вища освіта; компетентнісний підхід; компетентність; дидактична компетентність; методична компетентність; викладацька компетентність; майбутні викладачі закладу вищої освіти; формування; розвиток; професійна підготовка; професійний розвиток.

Біографія автора

Олена Кірдан, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки та освітнього менеджменту.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-09-27

Як цитувати

Кірдан, О. (2023). ДИДАКТИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ: СУТНІСТЬ, ФОРМУВАННЯ, РОЗВИТОК. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(28), 84–91. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(28).2023.291766

Номер

Розділ

Статті