РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(28).2023.291767Анотація
У статті розкрито сутність понять «творчі здібності педагога» та «творчі здібності майбутнього учителя». Метою статті є дослідження процесу розвитку творчих здібностей майбутніх учителів при вивченні технологічної освітньої галузі. Визначено риси творчої особистості майбутнього вчителя. Виокремлено особистісні і професійні якості творчого і креативного вчителя-технолога. Перелічено найсприятливі умови для розвитку творчих здібностей під час вивчення технологічної освітньої галузі. Проведено дослідження, яке засвідчує переваги запровадження проектного методу для активізації і розвитку творчих здібностей здобувачів освіти.
Ключові слова: творчі здібності; творча діяльність; технологічна освітня галузь; творча особистість; проектна діяльність; креативність; педагогічна діяльність; творчість; проектування; творче мислення.