РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(28).2023.291767

Анотація

У статті розкрито сутність понять «творчі здібності педагога» та «творчі здібності майбутнього учителя». Метою статті є дослідження процесу розвитку творчих здібностей майбутніх учителів при вивченні технологічної освітньої галузі. Визначено риси творчої особистості майбутнього вчителя. Виокремлено особистісні і професійні якості творчого і креативного вчителя-технолога. Перелічено найсприятливі умови для розвитку творчих здібностей під час вивчення технологічної освітньої галузі. Проведено дослідження, яке засвідчує переваги запровадження проектного методу для активізації і розвитку творчих здібностей здобувачів освіти.

Ключові слова: творчі здібності; творча діяльність; технологічна освітня галузь; творча особистість; проектна діяльність; креативність; педагогічна діяльність; творчість; проектування; творче мислення.

Біографії авторів

Світлана Лісова, Рівненський державний гуманітарний університет

Доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри професійної освіти, трудового навчання та технологій.

Олена Шурин, Рівненський державний гуманітарний університет

Kандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри професійної освіти, трудового навчання та технологій.

Наталія Симонович, Рівненський державний гуманітарний університет

Kандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри професійної освіти, трудового навчання та технологій.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-09-27

Як цитувати

Лісова, С., Шурин, О., & Симонович, Н. (2023). РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(28), 92–98. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(28).2023.291767

Номер

Розділ

Статті