ЗАСТОСУВАННЯ АВТЕНТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ РЕСУРС ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ МАЙБУТНІМИ ПЕДАГОГАМИ У ЗВО

Автор(и)

  • Віта Безлюдна Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0002-4333-9026
  • Віта Неізвестна Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0009-0004-3224-7742

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(28).2023.293495

Анотація

У статті проаналізовано застосування автентичних матеріалів, як ефективного засобу вивчення англійської мови майбутніми педагогами у закладах вищої освіти. (аудіо та текстові матеріали, відео ресурс та інші). Здійснено аналіз поняття «автентичні матеріали» та їх класифікації. Обґрунтовано переваги використання автентичних паперових текстів, створених носіями порівняно з адаптованими текстами. Значна увага у статті приділяється необхідності застосування автентичних віршів, пісень та скоромовок в якості кращого засвоєння лексичного та граматичного матеріалу. Зроблено висновок про те, що використання автентичних матеріалів, є невід’ємною складовою ефективного вивчення англійської мови у закладах вищої освіти, оскільки вони допомагають підвищити мотивацію у майбутніх педагогів до вивчення іноземної мови у закладах вищої освіти, а саме: формують навички ефективного міжособистісного спілкування, роблять навчання більш комунікативно спрямованим і наближеним до реального життя.

Ключові слова: автентичні матеріали; майбутні педагоги; освітній процес; соціокультурна компетентність; заклади вищої освіти; аудіювання; англійська мова; адаптовані матеріали; комунікативні навички.

Біографії авторів

Віта Безлюдна, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри іноземних мов.

Віта Неізвестна, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Викладач-стажист кафедри іноземних мов.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-09-27

Як цитувати

Безлюдна, В., & Неізвестна, В. (2023). ЗАСТОСУВАННЯ АВТЕНТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ РЕСУРС ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ МАЙБУТНІМИ ПЕДАГОГАМИ У ЗВО. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(28), 106–112. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(28).2023.293495

Номер

Розділ

Статті