ЗАСТОСУВАННЯ АВТЕНТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ РЕСУРС ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ МАЙБУТНІМИ ПЕДАГОГАМИ У ЗВО
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(28).2023.293495Анотація
У статті проаналізовано застосування автентичних матеріалів, як ефективного засобу вивчення англійської мови майбутніми педагогами у закладах вищої освіти. (аудіо та текстові матеріали, відео ресурс та інші). Здійснено аналіз поняття «автентичні матеріали» та їх класифікації. Обґрунтовано переваги використання автентичних паперових текстів, створених носіями порівняно з адаптованими текстами. Значна увага у статті приділяється необхідності застосування автентичних віршів, пісень та скоромовок в якості кращого засвоєння лексичного та граматичного матеріалу. Зроблено висновок про те, що використання автентичних матеріалів, є невід’ємною складовою ефективного вивчення англійської мови у закладах вищої освіти, оскільки вони допомагають підвищити мотивацію у майбутніх педагогів до вивчення іноземної мови у закладах вищої освіти, а саме: формують навички ефективного міжособистісного спілкування, роблять навчання більш комунікативно спрямованим і наближеним до реального життя.
Ключові слова: автентичні матеріали; майбутні педагоги; освітній процес; соціокультурна компетентність; заклади вищої освіти; аудіювання; англійська мова; адаптовані матеріали; комунікативні навички.