ТЕХНОЛОГІЯ СОЦІАЛЬНО-ЕМОЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ТА ВИХОВАТЕЛІВ ГРУПИ ПОДОВЖЕНОГО ДНЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(30).2024.313990

Ключові слова:

моційний інтелект; соціально-емоційне навчання; соціально-емоційні навички; підготовка вчителів початкової школи; програми соціально-емоційного навчання; технологія; освітні компоненти; освітній процес.

Анотація

У статті автор розкриває історію виникнення та становлення соціально-емоційного навчання як технології та освітнього підходу. Ідея соціально-емоційного навчання з’явилася в 1960-их роках у США. В Україні технологія соціально-емоційного навчання імплементується в закладах освіти з 2019 року. Її основу складає теорія емоційного інтелекту.
Описано досвід інтегрування соціально-емоційних елементів у зміст фахової підготовки майбутніх педагогів початкової школи в Житомирському державному університеті імені Івана Франка. Розкрито методичні підходи до розвитку їх емоційного інтелекту засобами освітньо-профілактичних і превентивних програм соціально-емоційного навчання.

Біографія автора

Наталія Басюк, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри початкової освіти та культури фахової мови.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-27

Як цитувати

Басюк, Н. (2024). ТЕХНОЛОГІЯ СОЦІАЛЬНО-ЕМОЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ТА ВИХОВАТЕЛІВ ГРУПИ ПОДОВЖЕНОГО ДНЯ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(30), 6–14. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(30).2024.313990

Номер

Розділ

Статті