ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЙ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО НАВЧАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Андрій Терещук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-9404-4722

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(30).2024.313993

Ключові слова:

методична підготовка вчителя технологій; Нова українська школа; концепти Нової української школи; технологічна освіта; модель методичної підготовки вчителя технологій; діяльнісний підхід у навчанні; компетентності; компетентнісне навчання; результати навчання.

Анотація

У статті розкрито теоретичні та методичні підходи у підготовці вчителя технологій для реалізації компетентнісного навчання як провідного підходу в організації освітнього процесу Нової українській школі. Здійснено характеристику методичної підготовки вчителя технологій через призму основних концептів Нової української школи. Визначено основні напрями (згідно основних положень НУШ), за якими необхідно змінювати методичну підготовку вчителя технологій для його професійної діяльності у закладах загальної середньої освіти.

Біографія автора

Андрій Терещук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри технологічної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-27

Як цитувати

Терещук, А. (2024). ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЙ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО НАВЧАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(30), 15–22. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(30).2024.313993

Номер

Розділ

Статті