ДО ПИТАННЯ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ В УМАНСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСТЕТІ ІМЕНІ ПАВЛА ТИЧИНИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(30).2024.313995Ключові слова:
іншомовна підготовка; англійська мова; іноземна мова; академічна мобільність; майбутні учителі початкової школи; соціальні педагоги; Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.Анотація
У статті представлено аналіз стану іншомовної підготовки майбутніх учителів в УДПУ імені Павла Тичини. Встановлено відповідність іншомовної підготовки чинним документам міжнародного, національного та локального рівня. Доведено, що виграшними особливостями університету в іншомовній підготовці є досвід організації міжнародної та внутрішньої академічної мобільності, курси іноземних мов, визнання результатів неформальної освіти, розроблення фахових дисциплін англійською мовою, проведення гостьових лекцій, тематичних зустрічей, гурткових занять англійською мовою, проєктна діяльність, доступ до англомовних наукових платформ та світових бібліотек, залучення стейкхолдерів.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-09-27
Як цитувати
Безлюдна, В., & Албул, І. (2024). ДО ПИТАННЯ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ В УМАНСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСТЕТІ ІМЕНІ ПАВЛА ТИЧИНИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(30), 23–30. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(30).2024.313995
Номер
Розділ
Статті