ДО ПИТАННЯ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ В УМАНСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСТЕТІ ІМЕНІ ПАВЛА ТИЧИНИ

Автор(и)

  • Віта Безлюдна Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-4333-9026
  • Ірина Албул Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-7056-3157

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(30).2024.313995

Ключові слова:

іншомовна підготовка; англійська мова; іноземна мова; академічна мобільність; майбутні учителі початкової школи; соціальні педагоги; Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Анотація

У статті представлено аналіз стану іншомовної підготовки майбутніх учителів в УДПУ імені Павла Тичини. Встановлено відповідність іншомовної підготовки чинним документам міжнародного, національного та локального рівня. Доведено, що виграшними особливостями університету в іншомовній підготовці є досвід організації міжнародної та внутрішньої академічної мобільності, курси іноземних мов, визнання результатів неформальної освіти, розроблення фахових дисциплін англійською мовою, проведення гостьових лекцій, тематичних зустрічей, гурткових занять англійською мовою, проєктна діяльність, доступ до англомовних наукових платформ та світових бібліотек, залучення стейкхолдерів.

Біографії авторів

Віта Безлюдна, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри іноземних мов.

Ірина Албул, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-27

Як цитувати

Безлюдна, В., & Албул, І. (2024). ДО ПИТАННЯ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ В УМАНСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСТЕТІ ІМЕНІ ПАВЛА ТИЧИНИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(30), 23–30. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(30).2024.313995

Номер

Розділ

Статті