ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ ШКІЛ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН ПРАВОБЕРЕЖНОЇ УКРАЇНИ У КІНЦІ ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ ЯК АКТУАЛЬНА НАУКОВА ПРОБЛЕМА
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(30).2024.313998Ключові слова:
школи національних меншин; національна меншина; історія освіти; історія педагогіки; методологія наукового дослідження; наукові підходи; Правобережна Україна.Анотація
У статті обґрунтовано актуальність дослідження організаційно-педагогічних засад діяльності шкіл національних меншин Правобережної України у кінці ХІХ – на початку ХХ століття. Аналіз інтерпретаційних праць надав змогу констатувати, що більшість із них побіжно віддзеркалюють досліджувану тему у контексті розвитку освіти в Україні, мають фрагментарний характер. Методологія дослідження базується на засадах парадигмального, хронологічного, історіографічного, системного, асксіологічного та синергетичного підходів.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-09-27
Як цитувати
Кірдан, О., & Юрченко, В. (2024). ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ ШКІЛ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН ПРАВОБЕРЕЖНОЇ УКРАЇНИ У КІНЦІ ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ ЯК АКТУАЛЬНА НАУКОВА ПРОБЛЕМА. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(30), 31–37. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(30).2024.313998
Номер
Розділ
Статті