ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ ШКІЛ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН ПРАВОБЕРЕЖНОЇ УКРАЇНИ У КІНЦІ ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ ЯК АКТУАЛЬНА НАУКОВА ПРОБЛЕМА

Автор(и)

  • Олена Кірдан Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-7295-4722
  • Віталій Юрченко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0009-0005-5610-0128

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(30).2024.313998

Ключові слова:

школи національних меншин; національна меншина; історія освіти; історія педагогіки; методологія наукового дослідження; наукові підходи; Правобережна Україна.

Анотація

У статті обґрунтовано актуальність дослідження організаційно-педагогічних засад діяльності шкіл національних меншин Правобережної України у кінці ХІХ – на початку ХХ століття. Аналіз інтерпретаційних праць надав змогу констатувати, що більшість із них побіжно віддзеркалюють досліджувану тему у контексті розвитку освіти в Україні, мають фрагментарний характер. Методологія дослідження базується на засадах парадигмального, хронологічного, історіографічного, системного, асксіологічного та синергетичного підходів.

Біографії авторів

Олена Кірдан, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки та освітнього менеджменту.

Віталій Юрченко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Аспірант.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-27

Як цитувати

Кірдан, О., & Юрченко, В. (2024). ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ ШКІЛ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН ПРАВОБЕРЕЖНОЇ УКРАЇНИ У КІНЦІ ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ ЯК АКТУАЛЬНА НАУКОВА ПРОБЛЕМА. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(30), 31–37. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(30).2024.313998

Номер

Розділ

Статті