ОРГАНІЗАЦІЙНІ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ РЕЗИЛЬЄНТНОСТІ ОСВІТЯН В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(30).2024.314014Ключові слова:
стратегія; розвиток; резильєнтність; стресостійкість; мікрострес; майндфулнес; життєстійкість; кризові ситуації.Анотація
У статті представлено огляд організаційних стратегій та можливостей для розвитку резильєнтності освітян в умовах воєнного стану. Метою дослідження постає аналіз організаційних стратегій розвитку резильєнтності, що є актуальними для фахівців у сфері освіти, які працюють у середовищі з високим рівнем стресу. З’ясовано, що в умовах воєнного стану акцент розвитку резильєнтності педагогів спрямований на розвиток психоемоційної стресостійкості, творчості, здорового й активного способу життя, менеджменту мікростресу, майндфулнес тощо як ключових складових резильєнтності особистості.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-09-27
Як цитувати
Безлюдний, О., Комар, О., Капелюшна, Т., & Колісніченко, А. (2024). ОРГАНІЗАЦІЙНІ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ РЕЗИЛЬЄНТНОСТІ ОСВІТЯН В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(30), 38–50. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(30).2024.314014
Номер
Розділ
Статті