ЗМІСТ ІНФОРМАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ХІМІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(30).2024.314015Ключові слова:
інформатизація суспільства; компетентнісний підхід; професійна підготовка; інформаційно-методична компетентність; професійна діяльність; професійні функції; інформаційні та комунікаційні технології; майбутній учитель хімії.Анотація
У статті розкрито зміст інформаційно-методичної компетентності майбутнього вчителя хімії. Виокремлено зі складу професійно-педагогічної та методичної компетентності майбутнього вчителя хімії інформаційно-методичну компетентність, яка передбачає організацію та упорядкування всіх складників освітнього процесу, пов᾿язаних з інформатизацією хімічної освіти. Доведено, що інформаційно-методична компетентність майбутнього вчителя хімії характеризується специфічними властивостями, професійно-значущими якостями, функціями, що забезпечуються інтеграцією інформаційних, методичних та предметних компетентностей.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-09-27
Як цитувати
Кочубей, О. (2024). ЗМІСТ ІНФОРМАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ХІМІЇ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(30), 51–58. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(30).2024.314015
Номер
Розділ
Статті