ЗМІСТ ІНФОРМАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ХІМІЇ

Автор(и)

  • Олена Кочубей Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-5047-6694

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(30).2024.314015

Ключові слова:

інформатизація суспільства; компетентнісний підхід; професійна підготовка; інформаційно-методична компетентність; професійна діяльність; професійні функції; інформаційні та комунікаційні технології; майбутній учитель хімії.

Анотація

У статті розкрито зміст інформаційно-методичної компетентності майбутнього вчителя хімії. Виокремлено зі складу професійно-педагогічної та методичної компетентності майбутнього вчителя хімії інформаційно-методичну компетентність, яка передбачає організацію та упорядкування всіх складників освітнього процесу, пов᾿язаних з інформатизацією хімічної освіти. Доведено, що інформаційно-методична компетентність майбутнього вчителя хімії характеризується специфічними властивостями, професійно-значущими якостями, функціями, що забезпечуються інтеграцією інформаційних, методичних та предметних компетентностей.

Біографія автора

Олена Кочубей, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Аспірант.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-27

Як цитувати

Кочубей, О. (2024). ЗМІСТ ІНФОРМАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ХІМІЇ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(30), 51–58. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(30).2024.314015

Номер

Розділ

Статті