ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ НА ЗАНЯТТЯХ З ДІЛОВОЇ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Ірина Щербань Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-9918-7711

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(30).2024.314016

Ключові слова:

дослідницька компетентність; методологічна грамотність; аналітичні навички; критичні навички; навички комунікації; наукові дослідження; засоби формування; заняття з Ділової іноземної мови.

Анотація

У статті представлено результати дослідження, у якому розглядається дослідницька компетентність як ключова інтегративна якість особистості, що поєднує знання, навички, досвід, ціннісні орієнтири та особистісні якості. Окреслено засоби формування дослідницької компетентності на заняттях з Ділової іноземної мови через розвиток її компонентів – методологічну грамотність, аналітичні та критичні навички, навички комунікації. Констатовано, що ці навички є основою для самостійного планування, організації та виконання наукових досліджень.

Біографія автора

Ірина Щербань, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри іноземних мов.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-27

Як цитувати

Щербань, І. (2024). ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ НА ЗАНЯТТЯХ З ДІЛОВОЇ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(30), 59–66. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(30).2024.314016

Номер

Розділ

Статті