ЕВОЛЮЦІЯ ЕДЬЮТЕЙНМЕНТУ У МЕТОДИЦІ НАВЧАННЯ ХІМІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(30).2024.314020Ключові слова:
едьютейнмент; інтерактивні методики; навчання хімії; мотивація учнів; гейміфікація; симуляції; кейс-методи; критичне мислення; навчальна активність.Анотація
У сучасному освітньому просторі особливу актуальність набуває питання інтеграції інноваційних методик навчання, серед яких інтерактивні елементи займають помітне місце. Поняття «едьютейнмент», що поєднує освіту та розваги, активно розвивається як перспективний підхід, здатний підвищити мотивацію учнів, покращити їхню навчальну активність та засвоєння матеріалу. Однак витоки ідеї впровадження інтерактивних елементів сягають значно глибше в історію педагогіки. У статті досліджено історичні передумови та перші спроби застосування інтерактивних методик у навчанні хімії в ХІХ та першій половині ХХ століття.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-09-27
Як цитувати
Шафорост, Ю., Лут, О., Лахаєв, В., & Поліщук, Т. (2024). ЕВОЛЮЦІЯ ЕДЬЮТЕЙНМЕНТУ У МЕТОДИЦІ НАВЧАННЯ ХІМІЇ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(30), 74–82. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(30).2024.314020
Номер
Розділ
Статті