ЕВОЛЮЦІЯ ЕДЬЮТЕЙНМЕНТУ У МЕТОДИЦІ НАВЧАННЯ ХІМІЇ

Автор(и)

  • Юлія Шафорост Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького., Україна https://orcid.org/0000-0002-0002-2803
  • Олена Лут Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького., Україна https://orcid.org/0000-0002-0288-4255
  • Владислав Лахаєв Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького., Україна https://orcid.org/0009-0008-2187-1493
  • Таїса Поліщук Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького., Україна https://orcid.org/0009-0005-0800-6997

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(30).2024.314020

Ключові слова:

едьютейнмент; інтерактивні методики; навчання хімії; мотивація учнів; гейміфікація; симуляції; кейс-методи; критичне мислення; навчальна активність.

Анотація

У сучасному освітньому просторі особливу актуальність набуває питання інтеграції інноваційних методик навчання, серед яких інтерактивні елементи займають помітне місце. Поняття «едьютейнмент», що поєднує освіту та розваги, активно розвивається як перспективний підхід, здатний підвищити мотивацію учнів, покращити їхню навчальну активність та засвоєння матеріалу. Однак витоки ідеї впровадження інтерактивних елементів сягають значно глибше в історію педагогіки. У статті досліджено історичні передумови та перші спроби застосування інтерактивних методик у навчанні хімії в ХІХ та першій половині ХХ століття.

Біографії авторів

Юлія Шафорост, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького.

Кандидат хімічних наук, доцент, завідувач кафедри хімії та нанома-теріалознавства.

Олена Лут, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького.

Кандидат хімічних наук, доцент, доцент кафедри хімії та наноматеріало-знавства.

Владислав Лахаєв, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького.

Магістрант.

Таїса Поліщук, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького.

Магістрант.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-27

Як цитувати

Шафорост, Ю., Лут, О., Лахаєв, В., & Поліщук, Т. (2024). ЕВОЛЮЦІЯ ЕДЬЮТЕЙНМЕНТУ У МЕТОДИЦІ НАВЧАННЯ ХІМІЇ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(30), 74–82. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(30).2024.314020

Номер

Розділ

Статті