ЕТАПИ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ СТОМАТОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ В США

Автор(и)

  • Віталій Мирошниченко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0009-0006-8325-7400

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(30).2024.314023

Ключові слова:

стоматологічна освіта; США; історія стоматології; навчальні програми; інноваційні технології; стандартизація освіти; клінічна практика; підготовка спеціалістів; цифрові технології.

Анотація

У статті проаналізовано етапи розвитку вищої стоматологічної освіти в США з акцентом уваги на її історичних, сучасних та майбутніх аспектах. Метою дослідження є аналіз основних проблем у системі стоматологічної освіти, а також пропозиція шляхів їх вирішення. Для досягнення цієї мети застосовано методи порівняльного аналізу, огляду літератури та емпіричних досліджень, що дозволило виявити ключові тенденції та виклики в освіті стоматологів. Результати показують, що інтеграція нових технологій у навчальний процес є необхідною для підвищення якості освіти. Визначено нерозв’язані питання, такі як стандартизація навчальних програм і підготовка викладачів до нових вимог. Вивчення даного питання визначає важливість адаптації освітніх програм до сучасних реалій та потреб ринку праці

Біографія автора

Віталій Мирошниченко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Аспірант.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-27

Як цитувати

Мирошниченко, В. (2024). ЕТАПИ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ СТОМАТОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ В США. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(30), 89–100. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(30).2024.314023

Номер

Розділ

Статті