ЕТАПИ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ СТОМАТОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ В США
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(30).2024.314023Ключові слова:
стоматологічна освіта; США; історія стоматології; навчальні програми; інноваційні технології; стандартизація освіти; клінічна практика; підготовка спеціалістів; цифрові технології.Анотація
У статті проаналізовано етапи розвитку вищої стоматологічної освіти в США з акцентом уваги на її історичних, сучасних та майбутніх аспектах. Метою дослідження є аналіз основних проблем у системі стоматологічної освіти, а також пропозиція шляхів їх вирішення. Для досягнення цієї мети застосовано методи порівняльного аналізу, огляду літератури та емпіричних досліджень, що дозволило виявити ключові тенденції та виклики в освіті стоматологів. Результати показують, що інтеграція нових технологій у навчальний процес є необхідною для підвищення якості освіти. Визначено нерозв’язані питання, такі як стандартизація навчальних програм і підготовка викладачів до нових вимог. Вивчення даного питання визначає важливість адаптації освітніх програм до сучасних реалій та потреб ринку праці