ТВОРЧІСТЬ І КРЕАТИВНІСТЬ: СУТНІСТЬ ТА СМИСЛОВІ ВІДТІНКИ ВИКОРИСТАННЯ У НАУКОВИХ ДЖЕРЕЛАХ ТА В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ

Автор(и)

  • Тетяна Мієр Київський столичний університет імені Бориса Грінченка., Україна https://orcid.org/0000-0002-2874-2925
  • Геннадій Бондаренко Київський столичний університет імені Бориса Грінченка., Україна https://orcid.org/0000-0001-5978-5138
  • Валентин Савош Волинський інститут післядипломної педагогічної освіти., Україна https://orcid.org/0000-0001-9499-885X
  • Катерина Логвиненко Київський столичний університет імені Бориса Грінченка; «Американська міжнародна школа та університет»., Україна https://orcid.org/0009-0005-7705-9427

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(30).2024.314027

Ключові слова:

творчість; креативність; основне значення; смислові відтінки; майбутні вчителі.

Анотація

У статті йдеться про результати дослідження смислових відтінків використання понять «творчість» і «креативність» у наукових джерелах та в підготовці майбутніх учителів за напрямами суспільно-особистісний, реалізаційно-результативний, рівнево-смисловий та організаційно-смисловий. Встановлено, з одного боку, суттєву відмінність у сутнісному контексті цих понять та у смислових відтінках їх використання, а з іншого, їх взаємо-обумовленість. Результатом творчості є продукт і розвиток особистості творця.

Біографії авторів

Тетяна Мієр, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка.

Доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри початкової освіти Факультету педагогічної освіти.

Геннадій Бондаренко, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка.

Кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри початкової освіти Факультету педагогічної освіти.

Валентин Савош, Волинський інститут післядипломної педагогічної освіти.

Доктор педагогічних наук, доцент кафедри теорії та методики викладання шкільних предметів.

Катерина Логвиненко, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка; «Американська міжнародна школа та університет».

Магістрант.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-27

Як цитувати

Мієр, Т., Бондаренко, Г., Савош, В., & Логвиненко, К. (2024). ТВОРЧІСТЬ І КРЕАТИВНІСТЬ: СУТНІСТЬ ТА СМИСЛОВІ ВІДТІНКИ ВИКОРИСТАННЯ У НАУКОВИХ ДЖЕРЕЛАХ ТА В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(30), 108–116. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(30).2024.314027

Номер

Розділ

Статті