ТВОРЧІСТЬ І КРЕАТИВНІСТЬ: СУТНІСТЬ ТА СМИСЛОВІ ВІДТІНКИ ВИКОРИСТАННЯ У НАУКОВИХ ДЖЕРЕЛАХ ТА В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(30).2024.314027Ключові слова:
творчість; креативність; основне значення; смислові відтінки; майбутні вчителі.Анотація
У статті йдеться про результати дослідження смислових відтінків використання понять «творчість» і «креативність» у наукових джерелах та в підготовці майбутніх учителів за напрямами суспільно-особистісний, реалізаційно-результативний, рівнево-смисловий та організаційно-смисловий. Встановлено, з одного боку, суттєву відмінність у сутнісному контексті цих понять та у смислових відтінках їх використання, а з іншого, їх взаємо-обумовленість. Результатом творчості є продукт і розвиток особистості творця.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-09-27
Як цитувати
Мієр, Т., Бондаренко, Г., Савош, В., & Логвиненко, К. (2024). ТВОРЧІСТЬ І КРЕАТИВНІСТЬ: СУТНІСТЬ ТА СМИСЛОВІ ВІДТІНКИ ВИКОРИСТАННЯ У НАУКОВИХ ДЖЕРЕЛАХ ТА В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(30), 108–116. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(30).2024.314027
Номер
Розділ
Статті