ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕДЖАХ ДО ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(30).2024.314029Ключові слова:
практична підготовка; інтегроване навчання; початкова освіта; готовність; системний підхід; навчальна практика; виробнича практика; зарубіжний досвід.Анотація
У статті проаналізовано особливості практичної підготовки майбутніх учителів початкової освіти в педагогічних коледжах до інтегрованого навчання учнів у контексті системного підходу. Уточнено зміст поняття «практична підготовка вчителів початкової освіти в педагогічних коледжах до інтегрованого навчання учнів». Доведено, що в процесі педагогічної практики закріплюються, реалізуються та розширюються теоретичні знання, а також вдосконалюються практичні навички майбутнього педагога. Практична підготовка сприяє усвідомленню ними рівня готовності до інтегрованого навчання учнів та необхідності саморозвитку.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-09-27
Як цитувати
Поберецька, В. (2024). ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕДЖАХ ДО ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(30), 117–124. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(30).2024.314029
Номер
Розділ
Статті