ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕДЖАХ ДО ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ

Автор(и)

  • Вікторія Поберецька Комунальний заклад вищої освіти «Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського»., Україна https://orcid.org/0000-0002-9256-4270

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(30).2024.314029

Ключові слова:

практична підготовка; інтегроване навчання; початкова освіта; готовність; системний підхід; навчальна практика; виробнича практика; зарубіжний досвід.

Анотація

У статті проаналізовано особливості практичної підготовки майбутніх учителів початкової освіти в педагогічних коледжах до інтегрованого навчання учнів у контексті системного підходу. Уточнено зміст поняття «практична підготовка вчителів початкової освіти в педагогічних коледжах до інтегрованого навчання учнів». Доведено, що в процесі педагогічної практики закріплюються, реалізуються та розширюються теоретичні знання, а також вдосконалюються практичні навички майбутнього педагога. Практична підготовка сприяє усвідомленню ними рівня готовності до інтегрованого навчання учнів та необхідності саморозвитку.

Біографія автора

Вікторія Поберецька, Комунальний заклад вищої освіти «Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського».

Доктор філософії, доцент кафедри педагогіки, психології та фахових методик, викладач філологічних дисциплін.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-27

Як цитувати

Поберецька, В. (2024). ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕДЖАХ ДО ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(30), 117–124. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(30).2024.314029

Номер

Розділ

Статті