ЗМІСТ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В США
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(30).2024.314031Ключові слова:
зміст професійної підготовки; заклади дошкільної освіти; технології професійної підготовки; майбутні педагоги закладів дошкільної освіти; Сполучені Штати Америки; діти дошкільного віку.Анотація
У статті проаналізовано зміст та технології професійної підготовки майбутніх педагогів до роботи у закладах дошкільної освіти США. Розглянуто основні технології професійної підготовки майбутніх педагогів до роботи в закладах дошкільної освіти США. Досліджено технології, що повинні відповідати індивідуальним та соціокультурним вимогам, що виникають у зв’язку з різноманітністю дітей, їхніми потребами та специфічними особливостями розвитку. Стаття підкреслює необхідність постійного вдосконалення програм підготовки педагогів, підвищення професіоналізму та готовності педагогів реагувати на виклики сучасного світу.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-09-27
Як цитувати
Музика, Я. (2024). ЗМІСТ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В США. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(30), 125–132. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(30).2024.314031
Номер
Розділ
Статті