ЗМІСТ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В США

Автор(и)

  • Яна Музика Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-7150-460X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(30).2024.314031

Ключові слова:

зміст професійної підготовки; заклади дошкільної освіти; технології професійної підготовки; майбутні педагоги закладів дошкільної освіти; Сполучені Штати Америки; діти дошкільного віку.

Анотація

У статті проаналізовано зміст та технології професійної підготовки майбутніх педагогів до роботи у закладах дошкільної освіти США. Розглянуто основні технології професійної підготовки майбутніх педагогів до роботи в закладах дошкільної освіти США. Досліджено технології, що повинні відповідати індивідуальним та соціокультурним вимогам, що виникають у зв’язку з різноманітністю дітей, їхніми потребами та специфічними особливостями розвитку. Стаття підкреслює необхідність постійного вдосконалення програм підготовки педагогів, підвищення професіоналізму та готовності педагогів реагувати на виклики сучасного світу.

Біографія автора

Яна Музика, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Аспірант.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-27

Як цитувати

Музика, Я. (2024). ЗМІСТ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В США. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(30), 125–132. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(30).2024.314031

Номер

Розділ

Статті