ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ГРИ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЯКОСТІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(32).2025.345803Ключові слова:
гра, ігрова діяльність, потенціал, педагогічний потенціал гри, дошкільна освіта, ігрова компетентність, предметно-ігрове середовище, соціальні навички, освітні технологіїАнотація
Стаття присвячена вивченню педагогічного потенціалу гри у забезпеченні якості дошкільної освіти. Метою дослідження є визначення випливу ігрової діяльності на формування ігрової, пізнавальної та життєвої компетентностей дошкільного віку. У роботі застосовано методи аналізу та узагальнення науково-теоретичної літератури, систематизації педагогічного досвіду, порівняльний аналіз сучасних підходів до організації ігрової діяльності. Результати дослідження засвідчили, що системне формування ігрової компетентності є підґрунтям для становлення життєвої компетентності дитини та забезпечує її готовність до подальшого навчання в початковій школі. Наукова значущість дослідження полягає у підкресленні ролі гри як інструменту підвищення якості дошкільної освіти та розвитку цілісної, соціально активної та творчої особистості.