ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ГРИ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЯКОСТІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Ірина Сараєва КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», Україна https://orcid.org/0000-0001-7753-1836
  • Альона Філімонюк КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», Україна https://orcid.org/0009-0002-1899-2573

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(32).2025.345803

Ключові слова:

гра, ігрова діяльність, потенціал, педагогічний потенціал гри, дошкільна освіта, ігрова компетентність, предметно-ігрове середовище, соціальні навички, освітні технології

Анотація

Стаття присвячена вивченню педагогічного потенціалу гри у забезпеченні якості дошкільної освіти. Метою дослідження є визначення випливу ігрової діяльності на формування ігрової, пізнавальної та життєвої компетентностей дошкільного віку. У роботі застосовано методи аналізу та узагальнення науково-теоретичної літератури, систематизації педагогічного досвіду, порівняльний аналіз сучасних підходів до організації ігрової діяльності. Результати дослідження засвідчили, що системне формування ігрової компетентності є підґрунтям для становлення життєвої компетентності дитини та забезпечує її готовність до подальшого навчання в початковій школі. Наукова значущість дослідження полягає у підкресленні ролі гри як інструменту підвищення якості дошкільної освіти та розвитку цілісної, соціально активної та творчої особистості.

Біографії авторів

Ірина Сараєва, КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради»

Доктор філософії, завідувач кафедри дошкільної і початкової освіти.

Альона Філімонюк, КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради»

Методист науково-методичної лабораторії дошкільної освіти, кафедри дошкільної і початкової освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-11-25

Як цитувати

Сараєва, І., & Філімонюк, А. (2025). ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ГРИ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЯКОСТІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(32), 25–35. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(32).2025.345803

Номер

Розділ

Статті