ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИМ МОВАМ: ОГЛЯД ЗАРУБІЖНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(32).2025.345809Ключові слова:
технології штучного інтелекту, навчання іноземним мовам, зарубіжний досвід, мовна освіта, ефективність навчання, педагогічний потенціал, індивідуалізація навчання, дидактичні можливостіАнотація
Стаття присвячена аналізу зарубіжного досвіду використання технологій штучного інтелекту як інструменту підвищення ефективності навчання іноземним мовам. На основі огляду сучасних наукових досліджень розглянуто педагогічний потенціал штучного інтелекту у персоналізації навчання, автоматизованому оцінюванні, ефективному використанню технологій у процесі навчання іноземним мовам; з’ясовано їх педагогічний потенціал, дидактичні можливості та вплив на підвищення ефективності мовної освіти; підкреслено переваги штучного інтелекту у забезпеченні індивідуалізації навчання, підвищенні мотивації студентів та підтримці викладачів.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-11-25
Як цитувати
Щербань, І., & Гут, Н. (2025). ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИМ МОВАМ: ОГЛЯД ЗАРУБІЖНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(32), 36–43. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(32).2025.345809
Номер
Розділ
Статті