ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИМ МОВАМ: ОГЛЯД ЗАРУБІЖНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

Автор(и)

  • Ірина Щербань Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0002-9918-7711
  • Наталя Гут Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0002-0170-8006

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(32).2025.345809

Ключові слова:

технології штучного інтелекту, навчання іноземним мовам, зарубіжний досвід, мовна освіта, ефективність навчання, педагогічний потенціал, індивідуалізація навчання, дидактичні можливості

Анотація

Стаття присвячена аналізу зарубіжного досвіду використання технологій штучного інтелекту як інструменту підвищення ефективності навчання іноземним мовам. На основі огляду сучасних наукових досліджень розглянуто педагогічний потенціал штучного інтелекту у персоналізації навчання, автоматизованому оцінюванні, ефективному використанню технологій у процесі навчання іноземним мовам; з’ясовано їх педагогічний потенціал, дидактичні можливості та вплив на підвищення ефективності мовної освіти; підкреслено переваги штучного інтелекту у забезпеченні індивідуалізації навчання, підвищенні мотивації студентів та підтримці викладачів.

Біографії авторів

Ірина Щербань, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри іноземних мов.

Наталя Гут, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри іноземних мов.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-11-25

Як цитувати

Щербань, І., & Гут, Н. (2025). ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИМ МОВАМ: ОГЛЯД ЗАРУБІЖНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(32), 36–43. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(32).2025.345809

Номер

Розділ

Статті