МІСЦЕ, РОЛЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ РУХЛИВИХ ІГОР В ОЗДОРОВЧО-ВАЛЕОЛОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Автор(и)

  • Наталія Лісневська Глухівський національний педагогічний університет ім. О. Довженка, Україна https://orcid.org/0000-0001-7910-7932

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(32).2025.345839

Ключові слова:

рухливі ігри, валеологія, валеологічна освіта, валеологічна робота, здоров’я дітей дошкільного віку, оздоровчо-валеологічна діяльність, здоровий спосіб життя, збереження і зміцнення здоров’я

Анотація

У статті акцентується увага на тому, що рухливі ігри здатні не тільки навчати і розвивати дітей, але й покращити рівень їх здоров’я. У відповідності до завдань з валеологічної освіти дітей наводяться приклади рухливих ігор валеологічного змісту для молодшого, середнього і старшого дошкільного віку на формування культурно-гігієнічних навичок, загартування та рухову активність, профілактику захворювань, формування емоційного благополуччя, важливість медицини та лікарів, здорового харчування, розвиток фізичних якостей, емоційне здоров’я та психологічне розвантаження, будову внутрішніх органів і частин тіла.

Біографія автора

Наталія Лісневська, Глухівський національний педагогічний університет ім. О. Довженка

Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри теорії і методики дошкільної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-11-25

Як цитувати

Лісневська, Н. (2025). МІСЦЕ, РОЛЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ РУХЛИВИХ ІГОР В ОЗДОРОВЧО-ВАЛЕОЛОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(32), 44–50. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(32).2025.345839

Номер

Розділ

Статті