МІСЦЕ, РОЛЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ РУХЛИВИХ ІГОР В ОЗДОРОВЧО-ВАЛЕОЛОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(32).2025.345839Ключові слова:
рухливі ігри, валеологія, валеологічна освіта, валеологічна робота, здоров’я дітей дошкільного віку, оздоровчо-валеологічна діяльність, здоровий спосіб життя, збереження і зміцнення здоров’яАнотація
У статті акцентується увага на тому, що рухливі ігри здатні не тільки навчати і розвивати дітей, але й покращити рівень їх здоров’я. У відповідності до завдань з валеологічної освіти дітей наводяться приклади рухливих ігор валеологічного змісту для молодшого, середнього і старшого дошкільного віку на формування культурно-гігієнічних навичок, загартування та рухову активність, профілактику захворювань, формування емоційного благополуччя, важливість медицини та лікарів, здорового харчування, розвиток фізичних якостей, емоційне здоров’я та психологічне розвантаження, будову внутрішніх органів і частин тіла.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-11-25
Як цитувати
Лісневська, Н. (2025). МІСЦЕ, РОЛЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ РУХЛИВИХ ІГОР В ОЗДОРОВЧО-ВАЛЕОЛОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(32), 44–50. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(32).2025.345839
Номер
Розділ
Статті