КРОСКУЛЬТУРНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • Ольга Бикова Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0001-6470-1840
  • Світлана Заєць Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0002-7467-6754

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(32).2025.345920

Ключові слова:

кроскультурний менеджмент, хореографічна освіта, культурна інтеграція, глобалізація, міжкультурна комунікація, мистецький менеджмент, професійна підготовка, творчий розвиток, культурна ідентичність, міжнародне співробітництво

Анотація

У статті розглянуто роль кроскультурного менеджменту як інструменту розвитку сучасної хореографічної освіти України. Проаналізовано вплив глобалізації на управління мистецькими інституціями та міжкультурну взаємодію в освіті. Показано значення кроскультурної компетентності педагогів у формуванні відкритого освітнього середовища, що поєднує світові тенденції з національними традиціями. Зроблено висновок про його роль у підвищенні якості та конкурентоспроможності хореографічної освіти.

Біографії авторів

Ольга Бикова, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри хореографії та художньої культури.

Світлана Заєць, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри хореографії та художньої культури.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-11-25

Як цитувати

Бикова, О., & Заєць, С. (2025). КРОСКУЛЬТУРНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(32), 60–72. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(32).2025.345920

Номер

Розділ

Статті