КРОСКУЛЬТУРНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(32).2025.345920Ключові слова:
кроскультурний менеджмент, хореографічна освіта, культурна інтеграція, глобалізація, міжкультурна комунікація, мистецький менеджмент, професійна підготовка, творчий розвиток, культурна ідентичність, міжнародне співробітництвоАнотація
У статті розглянуто роль кроскультурного менеджменту як інструменту розвитку сучасної хореографічної освіти України. Проаналізовано вплив глобалізації на управління мистецькими інституціями та міжкультурну взаємодію в освіті. Показано значення кроскультурної компетентності педагогів у формуванні відкритого освітнього середовища, що поєднує світові тенденції з національними традиціями. Зроблено висновок про його роль у підвищенні якості та конкурентоспроможності хореографічної освіти.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-11-25
Як цитувати
Бикова, О., & Заєць, С. (2025). КРОСКУЛЬТУРНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(32), 60–72. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(32).2025.345920
Номер
Розділ
Статті