ЗМІСТ І СТРУКТУРА ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА З ОХОРОНИ ПРАЦІ НА ОСНОВІ ВПРОВАДЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ

Автор(и)

  • Олег Авраменко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0001-6594-801X
  • Олена Нагайчук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0001-6028-7400

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(32).2025.345928

Ключові слова:

зміст освіти, структура освітнього середовища, охорона праці, компетентнісний підхід, інженер-педагог, професійна підготовка, компетентності, ризик-орієнтований підхід

Анотація

Стаття порушує проблему недостатньої ефективності традиційної системи навчання та відсутності чіткого механізму формування і оцінювання ключових компетентностей у сфері безпеки та охорони праці. Обґрунтовано зміст та визначено структурні компоненти професійної підготовки, а також оптимальний комплекс дисциплін професійного спрямування, що реалізує триєдиний підхід (професійно-педагогічну, професійно-інженерну та професійно-практичну підготовку). Зміст цих дисциплін будується на принципах інтегрованості, наступності, доступності та реалізує діяльнісний компонент.

Біографії авторів

Олег Авраменко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри техніко-технологічних дисциплін, охорони праці та безпеки життєдіяльності.

Олена Нагайчук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри техніко-технологічних дисциплін, охорони праці та безпеки життєдіяльності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-11-25

Як цитувати

Авраменко, О., & Нагайчук, О. (2025). ЗМІСТ І СТРУКТУРА ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА З ОХОРОНИ ПРАЦІ НА ОСНОВІ ВПРОВАДЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(32), 80–88. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(32).2025.345928

Номер

Розділ

Статті