ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО СУПРОВОДУ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ НА МАТЕРІАЛАХ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ РАННЬОГО ДИТИНСТВА»

Автор(и)

  • Оксана Авраменко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини,

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162365

Ключові слова:

Ранній вік, соціалізація особистості, педагогічний супровід, дошкільне дитинство, світ дитинства, об’єкт і суб’єкт соціалізації.

Анотація

Статтю присвячено розгляду проблеми підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до здійснення педагогічного супроводу соціалізації особистості у ранньому дитинстві. Автором розкрито особливості педагогічного супроводу ефективної соціалізації дітей раннього віку в умовах закладу дошкільної освіти. Запропоновано запровадження нового розділу «Особливості соціалізації дітей раннього віку» в навчальну дисципліну «Психолого-педагогічні засади раннього дитинства» з метою надання студентам можливості уточнити і систематизувати знання і уявлення про сутність процесу соціалізації особистості на етапі раннього дитинства, що дозволяє усвідомити складний процес входження особистості дитини в соціум.

Біографія автора

Оксана Авраменко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри психології та педагогіки розвитку дитини Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Закон України «Про освіту» (№ 1060-XII, 23.05.1991 р.). Офіційний веб-сайт Міністерства освіти та науки України. URL: http://www. mon.gov.ua/laws/ZU_1060.doc.

Закон України «Про дошкільну освіту». К.: Дошкільне виховання, 2001. 33 с.

Збірник законодавчих і нормативних актів про дошкільну освіту / [упоряд. В. В. Бакуменко, К. Л. Крутій, Н. В. Погрібняк]. 5-те вид., доп. і виправл. Запоріжжя: ТОВ «ЛІПС» ЛТД, 2007. 356 с.

Кремінь В. Г. Якісна освіта: сучасні вимоги. Педагогіка і психологія: науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. 2006. № 4(53). С. 5–17.

Корінна Г.О. Проблема професійної підготовки педагогів в аспекті статево-рольової соціалізації дошкільників. Pedagogika Projekty naukowe: zbiór raportów naukowych. Warszawa: Wydawca: Sp. z o.o. «Diamond trading tour», 2015. Str. 48–50.

Корінна Г. О. Особливості професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до статево-рольової соціалізації дошкільників. Науковий вісник Ужгородського нац. ун-ту. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2015. № 37. С. 80–83.

Кузь В. Г. Нова освітня парадигма – нові освітні технології. Педагогіка і психологія: науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. К.: Педагогічна преса, 2011. № 2(71). С. 28–35.

Лігум Ю. С. Якість освіти і новітні технології навчання в контексті інтеграції в європейський освітній простір. Педагогіка і психологія: науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. К.: Педагогічна преса, 2011. № 2(71). С. 22–27.

Підлипняк І. Ю. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: зб. наук. пр. Уманського держ. пед. ун-ту ім. Павла Тичини / [ред. кол.: Побірченко Н. С. (гол. ред.) та ін.)]. Умань: ПП Жовтий О. О., 2013. Вип. 44. С. 28–34.

Рогальська І. П. Соціалізація особистості у дошкільному дитинстві: сутність, специфіка, супровід: [монографія]. К.: Міленіум, 2008. 400 с.

Рогальська І. П. Компетентнісний підхід як методологічний принцип професійної діяльності педагога. Тенденції розвитку вищої освіти в Україні: європейський вектор: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. Ялта: РВНЗ, 2012. Ч. 1. С. 227–231.

Сайко Н. О. Професійно-педагогічна підготовка майбутніх вихователів до соціалізації дітей дошкільного віку: дис. … канд. пед. наук: 13.00.04. Полтава, 2004. 268 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Авраменко, О. (2019). ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО СУПРОВОДУ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ НА МАТЕРІАЛАХ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ РАННЬОГО ДИТИНСТВА». Проблеми підготовки сучасного вчителя, (18), 9–17. https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162365

Номер

Розділ

Статті