ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162367Ключові слова:
Компетентність, етична компетентність, менеджер освіти, технології, взаємодія, кейс-стаді, проекти, інтерактивні технології навчання.Анотація
У статті обґрунтована необхідність упровадження в навчальний процес вищого закладу педагогічної освіти адекватних сучасним умовам методів та технологій навчання, що сприятимуть формуванню етичної компетентності майбутніх менеджерів освіти. Розглянуто сутність та класифікації інтерактивних технологій навчання, проаналізовані їх переваги над традиційними методиками. Наведені приклади застосування інтерактивних технологій навчання та доведено їх ефективність як засобу формування професійно-етичної компетентності майбутніх менеджерів освіти. Обґрунтовано необхідність впровадження в навчальний процес вищого закладу педагогічної освіти інтерактивних технологій навчання з метою професійної адаптації майбутніх менеджерів до професійної діяльності.Посилання
Закон України «Про вищу освіту». URL: http://zakon.rada.gov.ua/ go/2145-19. Назва з екрана.
Козаков В. А., Дзвінчук Д. І. Психолого-педагогічна підготовка фахівців у непедагогічних університетах: монографія. К.: Нічлава, 2003.
Комар О. А. Інтерактивні технології у ВНЗ. URL: https://dspace.udpu. edu.ua/jspui/bitstream/6789/375/1/interaktuvni_tehn_VNZ.pdf
Мазаракі А. А. Ткаченко Т. І. Компетентнісна модель менеджера в галузевих стандартах вищої освіти України. URL: http://ir.nmu.org.ua/ bitstream/handle/123456789/2676/%20%20%201_p003005.pdf?sequence=1
Максимчук Л. В., Романишина Л. М. Застосування інтерактивних технологій у підготовці майбутніх економістів-міжнародників до професійної діяльності. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. / редкол.: Т. І. Сущенко та ін. Запоріжжя, 2010. Вип. 11(64). С. 243–248.
Пометун О. І., Пироженко Л. В. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: наук.-метод. посіб. К.: А.С.К., 2004. 192 с.