ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПОЛІХУДОЖНЬОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МУЗИЧНО-ТЕОРЕТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162368Ключові слова:
Майбутній учитель музики, поліхудожня підготовленість, полі художній потенціал музично-теоретичних дисциплін, комплекс педагогічних умовАнотація
У статті окреслено поліхудожній потенціал музично-теоретичних дисциплін у фаховій підготовці майбутнього вчителя музики. Уточнено сутність поліхудожньої підготовленості в контексті опанування змісту історії музики та аналізу музичних творів. На основі виявленого поліхудожнього потенціалу дисциплін та змісту структурних компонентів поліхудожньої підготовленості (когнітивний, аксіологічний, мотиваційний, праксеологічний) обґрунтовано ієрархію педагогічних умов успішної поліхудожньої підготовки – базову та підпорядковані, які забезпечують її реалізацію.Посилання
Бех І. Д. Особистість у контексті орієнтирів розвивального виховання. Інноватика у вихованні. 2015. Вип. 1. С. 7–13.
Демир У. Б. Методика формування музично-теоретичної підготовленості студентів у вищих музично-педагогічних закладах України: дис. … канд. пед. наук: 13.00.02. Київ, 2016. 227 с.
Комаровська О. А. Мистецька освіта: передчуття змін та готовність учителя до них. Мистецтво та освіта. 2017. № 3. С. 10–15.
Комаровська О. А. Художньо обдарована особистість: сутність, реалії, розвиток: монографія. Івано-Франківськ, НАІР, 2014. 412 с.
Проворова Є. М. Теорія і практика методичної підготовки майбутнього вчителя музики на засадах праксеологічного підходу: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук: 13.00.02 «Теорія та методика музичного навчання». К., 2018. 42 с.
Тернопільська В. І. Коломієць Т. В., Піонтківська І. О. Довідник з виховної роботи зі студентами. Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2014. 264 с.
Шевченко Г. П. Проблеми духовності людини ХХI століття. Духовність особистості. 2012. Вип. 5. С. 241–250.