ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС: МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Наталія Коломієць Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162370

Ключові слова:

Вчитель початкової школи, молодші школярі, інтерактивні методи, інтерактивне навчання, активні методи, пасивні методи, парні і групові форми роботи, синергетичний підхід.

Анотація

У статті розкрито актуальність та особливості впровадження в освітній процес початкової школи інтерактивних методів. Підкреслюється, що рівень готовності вчителя до організації освітнього процесу з використанням інтерактивних методів визначається насамперед його вміннями результативно застосовувати в освітньому процесі досвід дітей, враховувати їхній інтерес до оточуючих, прагнення до спілкування, що тісно поєднуються з вміннями оптимально добирати та застосовувати такі методи, підводити дітей до усвідомлення необхідності виконання спільних дій, залучення до співробітництва з метою виконання спільного завдання.

Автором дослідження на основних положеннях синергетичного підходу, сформульовано низку правил-рекомендацій, дотримання яких забезпечить ефективну взаємодію учителя та учня, створить позитивні умови для впровадження в освітній процес інтерактивних методів.

Біографія автора

Наталія Коломієць, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри виховних технологій та педагогічної творчості Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Велитченко Л. К. Психология педагогического взаимодействия: проблемы концептуализации: монография. Одесса: ЮНЦ АПН Украины, 2003. 222 с.

Калініна Л., Самойлюкевич І., Березенська Л. Технології формування іншомовної фонетичної компетенції учнів початкової школи. Іноземні мови в навчальних закладах. 2003. № 1. С. 92–103.

Кан-Калик В. А. Учителю о педагогическом общении: кн.для учит. М.: Просвещение, 1987. 190 с.

Протасова Н. Г. Теоретико-методичні основи функціонування системи післядипломної освіти педагогів в Україні: дис. ... доктора пед. наук: 13.00.01. К., 1999. 472 с.

Словарь психолога-практика / сост. С. Ю. Головин. [2-е изд., перераб. и доп.]. Мн.: Харвест, 2005. 976 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Коломієць, Н. (2019). ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС: МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (18), 51–58. https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162370

Номер

Розділ

Статті