МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ БАГАТОФІГУРНОЇ ЖИВОПИСНОЇ КОМПОЗИЦІЇ МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

  • Тетяна Саєнко Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162372

Ключові слова:

Майбутній вчитель образотворчого мистецтва, багатофігурна живописна композиція, українська культура, методика вивчення, зміст, форми, методи, види навчально-художньої діяльності.

Анотація

Статтю присвячено вдосконаленню професійної підготовки майбутніх фахівців мистецьких спеціальностей, зокрема, вчителя образотворчого мистецтва. Доведено, що багатофігурна живописна композиція містить у собі великий мистецький потенціал, який може бути використано у підготовці майбутнього вчителя образотворчого мистецтва з метою підвищення їх професійної підготовки, як матеріальне та духовне надбання людства. Запропоновано методику вивчення багатофігурної живописної композиції майбутніми вчителями образотворчого мистецтва на матеріалі української культури.

Біографія автора

Тетяна Саєнко, Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри образотворчого мистецтва Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка

Посилання

Волков Н. Н. Композиция в живописи. Москва: Искусство, 1977. 143 с.

Григор’єва В. Б. Формування навичок композиційної діяльності на початковому етапі навчання (в системі підготовки художників-педагогів): автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук. Одеса, 1998. 20 с.

Гудак В. Композиція як провідна й визначальна дисципліна в процесі формування митця. Вісник Львівської національної академії мистецтв. 2012. Вип. 23. С. 66–78.

Касьян Т. К., Полудень Л. І. Композиція. Черкаси: Вид. від. ЧНУ імені Б. Хмельницького, 2012. 88 с.

Пічкур М. О. Формування професійної культури майбутнього вчителя образотворчого мистецтва (на матеріалі композиції): автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук. Київ, 2000.

Урсу Н. О., Негода Б. М., Гнатюк В. А., Мітальська І. П. Теоретичні основи композиції: навчально-методичний посібник для студентів ВНЗ художніх та художньо-педагогічних спеціальностей. Кам’янець-Подільський, 2004. 62 с.

Яремків М. М. Композиція: творчі основи зображення: підручники і посібники. Тернопіль, 2009. 112 с.

Алексюк А. М. Педагогіка вищої освіти України. Історія, теорія. Київ: Либідь, 1998. 560 с.

Бутенко В. Г. Умови формування педагогічної майстерності майбутнього вчителя. Київ – Запоріжжя, 2002. Вип. 22. С. 172–175.

Лозова В. І. Теоретичні основи виховання і навчання. Харків: ОВС, 2002. 400 с.

Рудницька О. П. Педагогіка: загальна та мистецька. Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2005. 360 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Саєнко, Т. (2019). МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ БАГАТОФІГУРНОЇ ЖИВОПИСНОЇ КОМПОЗИЦІЇ МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (18), 69–77. https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162372

Номер

Розділ

Статті