МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ БАГАТОФІГУРНОЇ ЖИВОПИСНОЇ КОМПОЗИЦІЇ МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162372Ключові слова:
Майбутній вчитель образотворчого мистецтва, багатофігурна живописна композиція, українська культура, методика вивчення, зміст, форми, методи, види навчально-художньої діяльності.Анотація
Статтю присвячено вдосконаленню професійної підготовки майбутніх фахівців мистецьких спеціальностей, зокрема, вчителя образотворчого мистецтва. Доведено, що багатофігурна живописна композиція містить у собі великий мистецький потенціал, який може бути використано у підготовці майбутнього вчителя образотворчого мистецтва з метою підвищення їх професійної підготовки, як матеріальне та духовне надбання людства. Запропоновано методику вивчення багатофігурної живописної композиції майбутніми вчителями образотворчого мистецтва на матеріалі української культури.Посилання
Волков Н. Н. Композиция в живописи. Москва: Искусство, 1977. 143 с.
Григор’єва В. Б. Формування навичок композиційної діяльності на початковому етапі навчання (в системі підготовки художників-педагогів): автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук. Одеса, 1998. 20 с.
Гудак В. Композиція як провідна й визначальна дисципліна в процесі формування митця. Вісник Львівської національної академії мистецтв. 2012. Вип. 23. С. 66–78.
Касьян Т. К., Полудень Л. І. Композиція. Черкаси: Вид. від. ЧНУ імені Б. Хмельницького, 2012. 88 с.
Пічкур М. О. Формування професійної культури майбутнього вчителя образотворчого мистецтва (на матеріалі композиції): автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук. Київ, 2000.
Урсу Н. О., Негода Б. М., Гнатюк В. А., Мітальська І. П. Теоретичні основи композиції: навчально-методичний посібник для студентів ВНЗ художніх та художньо-педагогічних спеціальностей. Кам’янець-Подільський, 2004. 62 с.
Яремків М. М. Композиція: творчі основи зображення: підручники і посібники. Тернопіль, 2009. 112 с.
Алексюк А. М. Педагогіка вищої освіти України. Історія, теорія. Київ: Либідь, 1998. 560 с.
Бутенко В. Г. Умови формування педагогічної майстерності майбутнього вчителя. Київ – Запоріжжя, 2002. Вип. 22. С. 172–175.
Лозова В. І. Теоретичні основи виховання і навчання. Харків: ОВС, 2002. 400 с.
Рудницька О. П. Педагогіка: загальна та мистецька. Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2005. 360 с.