ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ КОМПОЗИЦІЇ У ПРАКТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

  • Олена Семенова Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна
  • Юрій Коваленко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162373

Ключові слова:

Композиція, майбутній вчитель образотворчого мистецтва, засоби композиції, навчально-методичні джерела.

Анотація

У статті здійснено огляд методичних посібників із «Рисунку», «Живопису», «Композиції» та «Декоративно-прикладного мистецтва» на предмет використання засобів композиції в практичній діяльності майбутніх вчителів образотворчого мистецтва. При написанні статті було використано теоретичні методи дослідження: аналіз літературних джерел, аналогія, протиставлення, систематизація порівняння та узагальнення.

З’ясовано, що у проаналізованих навчально-методичних посібниках в більшій мірі висвітлено етапність виконання навчально-творчих завдань і в меншій зосереджено увагу на специфіці використання засобів композиції з метою створення високохудожніх творів.

Біографії авторів

Олена Семенова, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри образотворчого мистецтва Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Юрій Коваленко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Старший викладач кафедри образотворчого мистецтва Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Антонович Є. А. Декоративно-прикладне мистецтво: навч. посіб. Львів, 1993. 272 с.

Гессен С. И. Основы педагогики. Введение в прикладную философию. Москва, 1995. 448. с.

Ігнатенко О. Живопис натюрморту: навч. посіб. Чернігів, 2016. 30 с.

Колесніков В. Г. Рисунок: навч. посіб. Київ, 2008. 155 с.

Кириченко М. А. Український народний декоративний розпис: навч. посіб. Київ, 2006. 228 с.

Левин И. Л. Анализ и классификация парадигм обучения художественным дисциплинам. URL: http://naukovedenie.ru

Матеріали і техніка олійного живопису: навч. посіб. Умань, 2013. 114 с.

Ожегов С. И. Толковый словарь русского языка: 80000 слов и фразеологических выражений. Москва, 1999. 944 с.

Плазовська Л. В. Декоративне мистецтво (в практиці вчителя образотворчих дисциплін): навч. посіб. Київ, 2013. 258 с.

Стрілець О. В. Мистецтво української витинанки у змісті професійної підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва: навч.-метод. посіб. Переяслав-Хмельницький, 2013. 80 с.

Туманов І. М. Рисунок, живопис, скульптура. Теоретико-методологічні основи комплексного навчання: навч. посіб. Львів, 2010. 496 с.

Шпитальова О. В. Методичні аспекти формування професійних навичок педагога-художника засобами рисунка. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2015. № 4. С. 416–424.

Шпак В. О. Основи живопису. Акварель. Київ, 2013. 256 с.

Яковлєв М. І. Композиція + геометрія. Київ, 2007. 240 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Семенова, О., & Коваленко, Ю. (2019). ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ КОМПОЗИЦІЇ У ПРАКТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (18), 78–86. https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162373

Номер

Розділ

Статті