ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ СТАНКОВОГО ЖИВОПИСУ З МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162374Ключові слова:
Станковий живопис, композиція, колір, ескіз, гармонія, ритм, рух, майбутні вчителі образотворчого мистецтва.Анотація
У статті обґрунтовується актуальність проблеми, значення творчих здобутків академічної художньої освіти в сучасній системі професійної підготовки майбутніх вчителів образотворчого мистецтва. Наголошується на необхідності формування якісної академічної художньої освіти та визначається можлива її ефективність, завдяки поглибленому вивченню майбутніми вчителями образотворчого мистецтва станкового живопису, його основних засобів передачі зорових образів – кольору та композиції.
Подано коротку характеристику основних структурних елементів станкового твору. Наголошено на необхідності створення ескізу майбутнього твору. Запропоновано завдання для майбутніх вчителів образотворчого мистецтва з метою опанування кольором та виявлення найбільш вдалого композиційного вирішення твору.
Посилання
Храпковский М. Б. Письма к начинающему художнику. Москва: Искусство, 1956. 61 с.
Чистяков П. П. Письма, записные книжки, воспоминания. Москва: Искусство, 1953. 382 с.
Волков Н. Н. Цвет в живописи. Москва: Искусство, 1985. 311 с.
Ковалев Ф. В. Золотое сечение в живописи. Київ: Вища школа, 1989. 55 с.
Раушенбах Б. В. Геометрия картины и зрительное восприятие. Москва: Азбука-классика, 2002. 14 с.