ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІВ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ТРЕНІНГОВОЇ ТЕХНОЛОГІЇ З ФОРМУВАННЯ ПРОСОЦІАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ УРАЗЛИВИХ КАТЕГОРІЙ

Автор(и)

  • Тетяна Федорченко Інститут проблем виховання НАН України, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162376

Ключові слова:

Підготовка, педагоги, тренінгова технологія, просоціальна поведінка формування просоціальної поведінки, підлітки уразливих категорій.

Анотація

Стаття присвячена розгляду актуальних питань, спрямованих на впровадження тренінгової технології формування просоціальної поведінки підлітків уразливих категорій у освітній процес школи, висвітлено понятійний апарат зазначеного процесу (підготовка, просоціальна поведінка, формування просоціальної поведінки, тренінгова технологія, учні 11–15 років, підготовка). Окреслено мету, завдання, принципи проведення тренінгового курсу, уміння і навички, якими повинні володіти педагоги, представлено структуру семінару-тренінгу з означеної проблеми, наведено приклади цікавих форм роботи, проаналізовано результа-тивність підготовки педагогів до проведення тренінгової технології.

Біографія автора

Тетяна Федорченко, Інститут проблем виховання НАН України

Доктор педагогічних наук, професор, головний науковий співробітник лабораторії фізичного розвитку та здорового способу життя Інституту проблем виховання НАН України

Посилання

Энциклопедия профессионального образования: в 3-х т. / под ред. С. Я. Батышева. М., 1999. Т. 2. 488 с.

Лозиця В. Г. Протиріччя підліткового віку. Психологія і педалогія: основні положення: навч. посіб. К.: Академвидав, 2001. 271 с.

Технології формування просоціальної поведінки учнів в умовах превентивного виховного середовища: посібник / В. Оржеховська, Т. Федорченко. Черкаси: Чабаненко Ю., 2016. 194 с.

Формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу: [навч.-метод. посіб.] / Єжова О. О., Оржеховська В. М., Федорченко Т. Є. Кіровоград: Імекс, 2014. 172 с.

Технології розбудови виховної системи загальноосвітнього навчального закладу: навч.-метод. посіб. / Оржеховська В. М., Федорченко Т. Є. Кіровоград: Імекс-ЛТД, 2014. 172 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Федорченко, Т. (2019). ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІВ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ТРЕНІНГОВОЇ ТЕХНОЛОГІЇ З ФОРМУВАННЯ ПРОСОЦІАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ УРАЗЛИВИХ КАТЕГОРІЙ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (18), 105–113. https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162376

Номер

Розділ

Статті