ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІВ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ТРЕНІНГОВОЇ ТЕХНОЛОГІЇ З ФОРМУВАННЯ ПРОСОЦІАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ УРАЗЛИВИХ КАТЕГОРІЙ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162376Ключові слова:
Підготовка, педагоги, тренінгова технологія, просоціальна поведінка формування просоціальної поведінки, підлітки уразливих категорій.Анотація
Стаття присвячена розгляду актуальних питань, спрямованих на впровадження тренінгової технології формування просоціальної поведінки підлітків уразливих категорій у освітній процес школи, висвітлено понятійний апарат зазначеного процесу (підготовка, просоціальна поведінка, формування просоціальної поведінки, тренінгова технологія, учні 11–15 років, підготовка). Окреслено мету, завдання, принципи проведення тренінгового курсу, уміння і навички, якими повинні володіти педагоги, представлено структуру семінару-тренінгу з означеної проблеми, наведено приклади цікавих форм роботи, проаналізовано результа-тивність підготовки педагогів до проведення тренінгової технології.Посилання
Энциклопедия профессионального образования: в 3-х т. / под ред. С. Я. Батышева. М., 1999. Т. 2. 488 с.
Лозиця В. Г. Протиріччя підліткового віку. Психологія і педалогія: основні положення: навч. посіб. К.: Академвидав, 2001. 271 с.
Технології формування просоціальної поведінки учнів в умовах превентивного виховного середовища: посібник / В. Оржеховська, Т. Федорченко. Черкаси: Чабаненко Ю., 2016. 194 с.
Формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу: [навч.-метод. посіб.] / Єжова О. О., Оржеховська В. М., Федорченко Т. Є. Кіровоград: Імекс, 2014. 172 с.
Технології розбудови виховної системи загальноосвітнього навчального закладу: навч.-метод. посіб. / Оржеховська В. М., Федорченко Т. Є. Кіровоград: Імекс-ЛТД, 2014. 172 с.