ІННОВАЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ПРОЕКТИВНОЇ ГЕОМЕТРІЇ ТА МЕТОДІВ ЗОБРАЖЕНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ

Автор(и)

  • Тетяна Махомета Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна
  • Ірина Тягай Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162377

Ключові слова:

Інноваційне навчання, інноваційна діяльність, інтерактивне навчання, професійна компетентність, комунікативні здібності, навчання в співпраці, майбутні вчителі математики, проективна геометрія та методи зображень.

Анотація

У статті розглядаються проблеми використання форм та техно-логій інноваційного навчання у процесі вивчення проективної геометрії та методів зображень майбутніх учителів математики. Розглянуто актуальність впровадження інноваційного навчання, інноваційні підходи до організації освітнього процесу у вищій школі. Аналізуються окремі технології інноваційної діяльності у процесі підготовки майбутніх учителів математики. Зазначено, що використання технологій іннова-ційного навчання у фаховій підготовці майбутніх учителів математики сприяє формуванню у них професійних компетентностей.

Біографії авторів

Тетяна Махомета, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук, доцент, декан факультету фізики, математики та інформатики Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Ірина Тягай, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри вищої математики та методики навчання математики Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Бевз В. Г. Інноваційні форми контролю навчальних досягнень майбутніх учителів математики. Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету: зб. наук. праць звітно-наук. конф. викладачів ун-ту за 2012 рік, 9–10 лютого 2013 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. К.: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. С. 227–228.

Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології: навч. посібник. К.: Академвидав, 2004. 352 с.

Заїка О. В. Проективна геометрія та методи зображень: навч. посіб. для студентів фізико-матем. спец. пед. ун-тів / укл. Заїка О. В., Махомета Т. М. Умань: ФОП Жовтий О. О., 2016. 244 с.

Заїка О. В. Організація практичних занять з курсу проективної геометрії. URL: www.sworld.com.ua/konfer33/28.pdf

Махомета Т. М., Тягай І. М. Використання інноваційних технологій навчання під час вивчення проективної геометрії та методів зображень. Science and Educationa New Dimension – 2017. Будапешт, 2017. С. 40–44.

Сисоєва С. О., Алексюк А. М., Воловик П. М. та ін. Педагогічні технології у неперервній професійній освіті: монографія. К.: ВІПОЛ, 2001. 502 с.

Триус Ю. В. Герасименко І. В., Франчук В. М. Система електронного навчання ВНЗ на базі MOODLE: метод. посібник / за ред. Ю. В. Триуса. Черкаси. 220 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Махомета, Т., & Тягай, І. (2019). ІННОВАЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ПРОЕКТИВНОЇ ГЕОМЕТРІЇ ТА МЕТОДІВ ЗОБРАЖЕНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (18), 114–123. https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162377

Номер

Розділ

Статті