ІННОВАЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ПРОЕКТИВНОЇ ГЕОМЕТРІЇ ТА МЕТОДІВ ЗОБРАЖЕНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162377Ключові слова:
Інноваційне навчання, інноваційна діяльність, інтерактивне навчання, професійна компетентність, комунікативні здібності, навчання в співпраці, майбутні вчителі математики, проективна геометрія та методи зображень.Анотація
У статті розглядаються проблеми використання форм та техно-логій інноваційного навчання у процесі вивчення проективної геометрії та методів зображень майбутніх учителів математики. Розглянуто актуальність впровадження інноваційного навчання, інноваційні підходи до організації освітнього процесу у вищій школі. Аналізуються окремі технології інноваційної діяльності у процесі підготовки майбутніх учителів математики. Зазначено, що використання технологій іннова-ційного навчання у фаховій підготовці майбутніх учителів математики сприяє формуванню у них професійних компетентностей.Посилання
Бевз В. Г. Інноваційні форми контролю навчальних досягнень майбутніх учителів математики. Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету: зб. наук. праць звітно-наук. конф. викладачів ун-ту за 2012 рік, 9–10 лютого 2013 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. К.: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. С. 227–228.
Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології: навч. посібник. К.: Академвидав, 2004. 352 с.
Заїка О. В. Проективна геометрія та методи зображень: навч. посіб. для студентів фізико-матем. спец. пед. ун-тів / укл. Заїка О. В., Махомета Т. М. Умань: ФОП Жовтий О. О., 2016. 244 с.
Заїка О. В. Організація практичних занять з курсу проективної геометрії. URL: www.sworld.com.ua/konfer33/28.pdf
Махомета Т. М., Тягай І. М. Використання інноваційних технологій навчання під час вивчення проективної геометрії та методів зображень. Science and Educationa New Dimension – 2017. Будапешт, 2017. С. 40–44.
Сисоєва С. О., Алексюк А. М., Воловик П. М. та ін. Педагогічні технології у неперервній професійній освіті: монографія. К.: ВІПОЛ, 2001. 502 с.
Триус Ю. В. Герасименко І. В., Франчук В. М. Система електронного навчання ВНЗ на базі MOODLE: метод. посібник / за ред. Ю. В. Триуса. Черкаси. 220 с.