ДИСТАНЦІЙНІ КУРСИ В СИСТЕМІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ХОРЕОГРАФІВ: ДОЦІЛЬНІСТЬ І ПРОБЛЕМИ ЗАСТОСУВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162378Ключові слова:
Дистанційна освіта, дистанційний курс, електронний навчальний курс, майбутні хореографи, методи дистанційногоо навчання, системи навчання Moodle.Анотація
У статті розглядається актуальне питання впровадження дистанційного навчання в систему професійної підготовки хореографів. Визначається доцільність та проблеми застосування електронних навчальних курсів в освітньому процесі. Пропонуються шляхи вирішення цих проблем. На прикладі системи навчання Moodle наводяться приклади наповнення дистанційних курсів навчальним матеріалом та засоби контролю за виконанням завдань. Запропоновано змістовне наповнення дистанційних курсів теоретичних та практичних дисциплін фахового циклу, приклади навчальних та контрольних завдань.Посилання
Бордюк О. М. Використання комп’ютерних технологій у сучасній мистецькій освіті [Електронний ресурс]. URL: http://enpuir.npu.edu.ua/ bitstream/123456789/5706/1/Bordiuk.pdf (дата звернення: 29.10.2018).
Демида Б., Сагайдак С., Копил І. Системи дистанційного навчання: огляд, аналіз, вибір. Вісник Національного університету «Львівська політехніка»: зб. наук. пр. / ред. Ю. М. Рашкевич. Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2011. № 694: Комп’ютерні науки та інформаційні технології. С. 98–107.
Демонстрація можливостей Moodle. URL: http://moodle.co.ua/course/ view.php?id=2 (дата звернення: 29.10.2018).
Кухаренко В. М. Системний підхід до змішаного навчання. Інформаційні технології в освіті. 2015. № 24. С. 53–67. URL: https://doi.org/10.14308/ite000568 (дата звернення: 29.10.2018).
Теория и практика дистанционного обучения: учеб. пособие / под ред. Е. С. Полат. М.: Академия, 2004. 416 c.
Положення про дистанційне навчання у Київському університеті імені Бориса Грінченка: Наказ № 180 від 28.04.2018 р. URL: http://kubg. edu.ua/images/stories/Departaments/nmc.kmn/2014/polozennya.pdf (дата звернення: 29.10.2018).
Chetwynd F., Dobbyn C. Assessment, feedback and marking guides in distance education Slovenia. Open Learning: The Journal of Open, Distance and e-Learning. 2011. Vol. 26. № 1. P. 67–78. URL: https://doi. org/10.1080/02680513.2011.538565 (application date: 29.10.2018).