ФОРМУВАННЯ КОМП’ЮТЕРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162379Ключові слова:
Комп’ютерна компетентність, комп’ютерні технології, комп’ютеризація, дошкільна освіта, фахівці дошкільної освіти.Анотація
У статті висвітлені актуальні питання формування комп’ютерної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти. Описано можливості використання інтерактивних технологій у формуванні комп’ютерної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти в сучасних умовах потужної інформатизації суспільства. Проаналізовано сучасні погляди науковців щодо означеної проблеми. Розкрито сутність, структуру та складові комп’ютерної компетентності особистості. В статті розкрито поняття «комп’ютерні технології», «комп’ютер як технічний засіб навчання», «мультимедійні засоби навчання». Визначено особливості використання комп’ютерних технологій як засобу організації навчання майбутніх фахівців дошкільної освіти.Посилання
Атапова Н. В. Информационные технологии в школьном оборудовании. Москва: РАО, 1994. 186 с.
Інформатизація освіти – провідний напрям підвищення результативності навчального процесу. Комп’ютер у школі і сім’ї. 2011. № 1(89). С. 3–6.
Сисоєва С. О., Алексюк А. М., Воловик П. М. та ін. Педагогічні технології у неперервній професійній освіті: монографія / за ред. С. О. Сисоєвої. Київ: ВІПОЛ, 2001. 502 с.
Петухова Л. Є., Співаковський О. В. Актуальні питання формування інформативних компетентностей майбутніх учителів початкових класів. Комп’ютер у школі і сім’ї. 2011. №1 (89). С. 7–11.
Kubey R. Obstacles to the development of media education in the United States. Journal of communication. 1998. Winter.
##submission.downloads##
Як цитувати
Семчук, С. (2019). ФОРМУВАННЯ КОМП’ЮТЕРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (18), 134–140. https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162379
Номер
Розділ
Статті