МОДЕЛЬ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЗАУРОЧНОЇ ХУДОЖНЬО-ТЕХНІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Ігор Андрощук Хмельницький національний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162380

Ключові слова:

Модель, моделювання, вчитель трудового навчання та технологій, позаурочна художньо-технічна діяльність учнів, мета, компоненти.

Анотація

У статті визначено основні підходи до поняття «модель» й представлено модель системи професійної підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій до організації позаурочної художньо-технічної діяльності учнів. Акцентовано увагу на меті, що відображена в цільовому блоці й визначає спрямованість освітнього процесу. Виокремлено теоретико-методологічний блок, що містить авторську концепцію, методологічні підходи та принципи. Схарактеризовано змістово-процесуальний блок, який відображає організаційно-педагогічні умови, етапи, зміст, технології, форми, методи та навчально-методичний комплекс. Виокремлено діагностувально-результативний блок, що містить методики діагностування, компоненти, критерії та рівні готовності й результат.

Біографія автора

Ігор Андрощук, Хмельницький національний університет

Кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри технологічної та професійної освіти і декоративного мистецтва Хмельницького національного університету

Посилання

Философский энциклопедический словарь / под. ред. А. М. Прохорова. Москва: Сов. энцикл., 1989. 815 с.

Гончаренко С. У. Український педагогічний енциклопедичний словник. 2-ге вид., доп. Рівне: Волинські обереги, 2011. 552 с.

Енциклопедія освіти / АПН України; гол. ред. В. Г. Кремінь; [заст. гол. ред.: О. Я. Савченко, В. П. Андрущенко; відп. наук. секр. С. О. Сисоєва]. Київ : Юрінком Інтер, 2008. 1040 с.

Биков В. Ю. Моделі організаційних систем відкритої освіти: монографія. Київ : Атіка, 2008. 684 с.

Щербакова К. Й., Макаренко Л. В. Вступ до спеціальності: навч.-метод. посіб. Донецьк: ЛАНДОН-ХХІ, 2011. 199 с.

Зязюн І. Я. Педагогічна психологія чи психологічна педагогіка. Етика естетика педагогічної дії: зб. наук.-практ. конф. / Ін-т пед. освіти дорослих НАПН України. Київ; Полтава, 2012. Вип. 3. С. 20–37.

Винославська О. В. та ін. Психологія: навч. посіб. / наук. ред. О. В. Винославська. Київ: ІНКОС, 2005. 252 с.

Педагогічний словник / за ред. М. Д. Ярмаченка. Київ: Педагогічна думка, 2001. 516 с.

Балаєва К. С. Моделювання підготовки фахівців дошкільного профілю до застосування інноваційних технологій у професійній діяльності. Педагогічний процес: теорія і практика. Київ: Едельвейс, 2014. Вип. 3. С. 78–83.

Подласый И. П. Педагогика. Москва: Владос, 2002. Кн. 1: Общие основы. Процесс обучения. 576 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Андрощук, І. (2019). МОДЕЛЬ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЗАУРОЧНОЇ ХУДОЖНЬО-ТЕХНІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (18), 141–147. https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162380

Номер

Розділ

Статті