АЛГОРИТМІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНЯ

Автор(и)

  • Людмила Благодир Уманський державний педагогічний університе імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162381

Ключові слова:

Математика, навчання учнів, ключові компетентності, інформаційно-цифрова компетентність, інформаційна компетентність, алгоритм, алгоритмічна компетентність, попередження помилок

Анотація

У статті розкривається доцільність формування алгоритмічної компетентності учнів на уроках математики, як складової інформаційно-цифрової компетентності. Висвітлюється зв’язок між поняттями «алгоритмічна компетентність», «алгоритмічна культура», «алгоритмічне мислення». Розкрито взаємозв’язок між складанням алгоритмічних приписів у математиці та складанням блок-схем у програмуванні. Показано доцільність використання такого зв’язку на уроках математики з метою попередження помилок учнів.

Біографія автора

Людмила Благодир, Уманський державний педагогічний університе імені Павла Тичини

Старший викладач кафедри вищої математики та методики навчання математики Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Жалдак М. І. Основи інформаційної культури вчителя. Використання нової інформаційної технології в навчальному процесі: зб. наук. праць. 1990. С. 3 - 24.

Капіносов . М., Корольський В. В. Математична алгоритмічна компетентність: теоретико-методичні основи формування, структура та рівні. Педагогіка вищої та середньої школи. 2013. Вип. 37. С. 78–84.

Карпова Л. Г. Формування професійної компетентності вчителя загальноосвітньої школи: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04. Харків, 2004. 20 с.

Компетентнісний підхід у сучасній освіті: Світовий досвід та українські перспективи / за заг. ред. О. В. Овчарук. Київ. 2004. 112 с.

Копаев . В. лгоритм как модель алгоритмического процесса. URL: http://www.rusedu.ru

Миронова О. І. Формування інформаційної компетентності студентів як умова ефективного здійснення інформаційної діяльності. Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. 2010. № 17. С. 165–175.

Навчальна програма з математики для загальноосвітніх навчальних закладів 5–9 класів). Математика в рідній школі, 2017. № 7–8.

Фридман Л. М. Логико-психологический анализ школьных учебных задач. Москва, 1977. 208 с. 9. Швець В. О., Благодир Л. . Превентивна діяльність вчителя математики: зміст і структура. Дидактика математики: проблемы и исследования: межд. сб. науч. работ. Донецк, 2010. Вып. 36. С. 13–18.

##submission.downloads##

Як цитувати

Благодир, Л. (2019). АЛГОРИТМІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНЯ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (18), 148–155. https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162381

Номер

Розділ

Статті