АЛГОРИТМІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162381Ключові слова:
Математика, навчання учнів, ключові компетентності, інформаційно-цифрова компетентність, інформаційна компетентність, алгоритм, алгоритмічна компетентність, попередження помилокАнотація
У статті розкривається доцільність формування алгоритмічної компетентності учнів на уроках математики, як складової інформаційно-цифрової компетентності. Висвітлюється зв’язок між поняттями «алгоритмічна компетентність», «алгоритмічна культура», «алгоритмічне мислення». Розкрито взаємозв’язок між складанням алгоритмічних приписів у математиці та складанням блок-схем у програмуванні. Показано доцільність використання такого зв’язку на уроках математики з метою попередження помилок учнів.Посилання
Жалдак М. І. Основи інформаційної культури вчителя. Використання нової інформаційної технології в навчальному процесі: зб. наук. праць. 1990. С. 3 - 24.
Капіносов . М., Корольський В. В. Математична алгоритмічна компетентність: теоретико-методичні основи формування, структура та рівні. Педагогіка вищої та середньої школи. 2013. Вип. 37. С. 78–84.
Карпова Л. Г. Формування професійної компетентності вчителя загальноосвітньої школи: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04. Харків, 2004. 20 с.
Компетентнісний підхід у сучасній освіті: Світовий досвід та українські перспективи / за заг. ред. О. В. Овчарук. Київ. 2004. 112 с.
Копаев . В. лгоритм как модель алгоритмического процесса. URL: http://www.rusedu.ru
Миронова О. І. Формування інформаційної компетентності студентів як умова ефективного здійснення інформаційної діяльності. Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. 2010. № 17. С. 165–175.
Навчальна програма з математики для загальноосвітніх навчальних закладів 5–9 класів). Математика в рідній школі, 2017. № 7–8.
Фридман Л. М. Логико-психологический анализ школьных учебных задач. Москва, 1977. 208 с. 9. Швець В. О., Благодир Л. . Превентивна діяльність вчителя математики: зміст і структура. Дидактика математики: проблемы и исследования: межд. сб. науч. работ. Донецк, 2010. Вып. 36. С. 13–18.