ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ХАРЧОВОЇ ГАЛУЗІ В ПРОЦЕСІ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162385Ключові слова:
Професійна компетентність, компетентнісний підхід, професійна освіта, харчові технології, практична підготовка, інженер-педагог харчових технологій, практичні заняття, професійне навчання.Анотація
У статті розглянуто проблему підготовки сучасного фахівця у системі професійної освіти, зокрема, особливості формування професійної компетентності майбутніх фахівців у галузі харчових технологій в процесі їх практичної підготовки. Приділено увагу з’ясуванню ролі практичної підготовки у формуванні фахової компетентності, визначенню ефективних шляхів її впровадження у процесі професійної освіти майбутніх фахівців харчової галузі.
Акцентовано увагу на посилення практичної складової у процесі формування професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі.
Посилання
Бібік Н. М. Компетентнісний підхід: рефлексивний аналіз застосування. Компетентнісний підхід в сучасній освіті. Світовий досвід та українські перспективи / під заг. ред. Овчарук О. В. К., 2001. 111 с.
Гвоздецька Ю. Практична підготовка інженера-педагога сфери харчових виробництв у вищому навчальному закладі. Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Безлюдний О. І. (гол. ред.) та ін.]. Умань: ФОП Жовтий О. О., 2017. Вип. 15. С. 34–42.
Дубова Н. В. Методика активізації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів харчових технологій під час проведення лабораторно-практичних занять. Актуальні проблеми професійної та технологічної освіти: досвід та перспективи: Всеукр. матеріали наук.-практ. конф. Умань, 2017. С. 50–58.
Національна стратегія розвитку освіти на 2012–2021 рр. URL: htр://www.mоn.gоv.uа/іmаges/fіles/news/12/4455.рf
Сучасні аспекти формування професійної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників. Педагогіка і психологія професійної освіти: науково-методичний журнал. 2010. № 1–2. С. 37–43.
Щука Г. П. Організація практичної підготовки майбутніх фахівців туристичної індустрії. Вісник ЛНУ ім. Тараса Шевченка. 2010. № 16(203). С. 117–125.
Філімонова І. А. Проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців-технологів у вищих педагогічних навчальних закладах. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. пр. / редкол. Київ – Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2016. Вип. 47. С. 284–287.