ПРОЕКТНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ КАК СОСТАВЛЯЮЩАЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СПЕЦИАЛИСТОВ ПО СОЦИАЛЬНОЙ РАБОТЕ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162387Ключові слова:
Проектування, прогнозування, спеціаліст по соціальній роботі, соціальний проект, соціальна проблема, форми організації навчального процесу, види навчальної діяльності студентів.Анотація
У статті розкрито особливості навчання проектній діяльності студентів спеціальності «Соціальна робота (соціально-педагогічна діяльність)». Представлені ефективні форми організації навчального процесу і види навчальної діяльності студентів, які спряють засвоєнню теоретичних знань соціального проектування, оволодінню методикою соціально-проектної діяльності, навиками створення і захисту конкретних соціальних проектів. Окрема увага приділена керованій самостійній роботі, яка сприяє реалізації в проектній діяльності студента тезаурусного підходу.Посилання
Корниенко Е. В. Методы прогнозирования и принятия решений: учебно-методическое пособие. Таганрог, 2014. 100 с.
Кудринская Л. А. Прогнозирование, проектирование и моделирование в социальной работе. Омск, 2010. 124 с.
Луков В. А. Социальное проектирование: учебное пособие. Москва, 2010. 344 с.
Образовательный стандарт Республики Беларусь. Высшее образование. Первая ступень. Специальность 1-86 01 01-2013 Социальная работа (по направлениям): ОСРБ 1-86 01 01-2013. Введ. 30.08.2013. Минск, 2013. 83 с.
Пирогов С. В. Социальное прогнозирование и проектирование: учебное пособие. Москва, 2016. 376 с.
Сафронова В. М. Прогнозирование, проектирование и моделирование в социальной работе: учебное пособие. Москва, 2011. 234 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Дьяченко, О. (2019). ПРОЕКТНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ КАК СОСТАВЛЯЮЩАЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СПЕЦИАЛИСТОВ ПО СОЦИАЛЬНОЙ РАБОТЕ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (18), 175–181. https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162387
Номер
Розділ
Статті