ПРОЕКТНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ КАК СОСТАВЛЯЮЩАЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СПЕЦИАЛИСТОВ ПО СОЦИАЛЬНОЙ РАБОТЕ

Автор(и)

  • Ольга Дьяченко Білоруський державний педагогічний університет імені М. Танка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162387

Ключові слова:

Проектування, прогнозування, спеціаліст по соціальній роботі, соціальний проект, соціальна проблема, форми організації навчального процесу, види навчальної діяльності студентів.

Анотація

У статті розкрито особливості навчання проектній діяльності студентів спеціальності «Соціальна робота (соціально-педагогічна діяльність)». Представлені ефективні форми організації навчального процесу і види навчальної діяльності студентів, які спряють засвоєнню теоретичних знань соціального проектування, оволодінню методикою соціально-проектної діяльності, навиками створення і захисту конкретних соціальних проектів. Окрема увага приділена керованій самостійній роботі, яка сприяє реалізації в проектній діяльності студента тезаурусного підходу.

Біографія автора

Ольга Дьяченко, Білоруський державний педагогічний університет імені М. Танка

Старший викладач кафедри соціальної роботи закладу освіти «Білоруський державний педагогічний університет імені М. Танка»

Посилання

Корниенко Е. В. Методы прогнозирования и принятия решений: учебно-методическое пособие. Таганрог, 2014. 100 с.

Кудринская Л. А. Прогнозирование, проектирование и моделирование в социальной работе. Омск, 2010. 124 с.

Луков В. А. Социальное проектирование: учебное пособие. Москва, 2010. 344 с.

Образовательный стандарт Республики Беларусь. Высшее образование. Первая ступень. Специальность 1-86 01 01-2013 Социальная работа (по направлениям): ОСРБ 1-86 01 01-2013. Введ. 30.08.2013. Минск, 2013. 83 с.

Пирогов С. В. Социальное прогнозирование и проектирование: учебное пособие. Москва, 2016. 376 с.

Сафронова В. М. Прогнозирование, проектирование и моделирование в социальной работе: учебное пособие. Москва, 2011. 234 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Дьяченко, О. (2019). ПРОЕКТНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ КАК СОСТАВЛЯЮЩАЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СПЕЦИАЛИСТОВ ПО СОЦИАЛЬНОЙ РАБОТЕ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (18), 175–181. https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162387

Номер

Розділ

Статті