ДІАГНОСТИЧНІ МЕТОДИКИ ВИЗНАЧЕННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО ФІЗКУЛЬТУРНО-СПОРТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ ЕКСПЕРИМЕНТУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162388Ключові слова:
Діагностичні методики, майбутні учителі фізичної культури, фізкультурно-спортивна діяльність, заклади середньої освіти, експериментальна робота, готовність майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-спортивної діяльності.Анотація
У статті здійснено підбір діагностичних методик для визначення готовності майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-спортивної діяльності в закладах середньої освіти на початковому етапі експерименту. Розкрито методику їх використання. За результатами використання запропонованих методик визначено початковий рівень готовності студентів до фізкультурно-спортивної діяльності за критеріями. Встановлено причини переважання низького рівня готовності студентів до фізкультурно-спортивної діяльності за мотиваційно-ціннісним, інтелектуально-пізнавальним, діяльнісно-практичним критеріями в експериментальній та контрольній групах.Посилання
Архангельский С. И. Лекции по научной ориентации учебного процесса в высшей школе. М.: Высшая школа, 1976. 200 с.
Бабанский Ю. К. Проблемы повышения эффективности педагогических исследований: (дидактический аспект). М.: Педагогика, 1982. 192 с.
Бабушкин Г. Д., Бобровский В. А., Муравьев Ю. Б. та ін. Психология физического воспитания: учеб.-метод. пособ. Омськ: Юридический ин-т МВД России, 1997. 168 с.
Загвязинский В. И. Методология и методика педагогических исследований. Тюмень: ТГУ, 1976. 85 с.
Кыверялг А. А. Методика исследования в профессиональной педагогике. Таллин: Валгус, 1980. 336 с.
Практическая психология для преподавателей / под ред. М. К. Тутушкиной. М.: Флинта, 1997. 328 с.
Балин В. Д., Гайда В. К., Гербачевский В. К. и др. Практикум по общей, экспериментальной и прикладной психологии: учеб. пособ. / под ред. А. Л. Крылова, С. А. Маничева. СПб: Питер, 2000. 560 с. 8. Решетень И. Н., Кобер И. Х., Прохорова М. В. та ін. Основы педагогического мастерства учителя физической культуры. Алма-Ата: Руан, 1990. 64 с.