ДІАГНОСТИЧНІ МЕТОДИКИ ВИЗНАЧЕННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО ФІЗКУЛЬТУРНО-СПОРТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ ЕКСПЕРИМЕНТУ

Автор(и)

  • Сергій Карасєвич Уманський державний педагогічни йуніверситет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162388

Ключові слова:

Діагностичні методики, майбутні учителі фізичної культури, фізкультурно-спортивна діяльність, заклади середньої освіти, експериментальна робота, готовність майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-спортивної діяльності.

Анотація

У статті здійснено підбір діагностичних методик для визначення готовності майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-спортивної діяльності в закладах середньої освіти на початковому етапі експерименту. Розкрито методику їх використання. За результатами використання запропонованих методик визначено початковий рівень готовності студентів до фізкультурно-спортивної діяльності за критеріями. Встановлено причини переважання низького рівня готовності студентів до фізкультурно-спортивної діяльності за мотиваційно-ціннісним, інтелектуально-пізнавальним, діяльнісно-практичним критеріями в експериментальній та контрольній групах.

Біографія автора

Сергій Карасєвич, Уманський державний педагогічни йуніверситет імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук, викладач кафедри спортивних дисциплін Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Архангельский С. И. Лекции по научной ориентации учебного процесса в высшей школе. М.: Высшая школа, 1976. 200 с.

Бабанский Ю. К. Проблемы повышения эффективности педагогических исследований: (дидактический аспект). М.: Педагогика, 1982. 192 с.

Бабушкин Г. Д., Бобровский В. А., Муравьев Ю. Б. та ін. Психология физического воспитания: учеб.-метод. пособ. Омськ: Юридический ин-т МВД России, 1997. 168 с.

Загвязинский В. И. Методология и методика педагогических исследований. Тюмень: ТГУ, 1976. 85 с.

Кыверялг А. А. Методика исследования в профессиональной педагогике. Таллин: Валгус, 1980. 336 с.

Практическая психология для преподавателей / под ред. М. К. Тутушкиной. М.: Флинта, 1997. 328 с.

Балин В. Д., Гайда В. К., Гербачевский В. К. и др. Практикум по общей, экспериментальной и прикладной психологии: учеб. пособ. / под ред. А. Л. Крылова, С. А. Маничева. СПб: Питер, 2000. 560 с. 8. Решетень И. Н., Кобер И. Х., Прохорова М. В. та ін. Основы педагогического мастерства учителя физической культуры. Алма-Ата: Руан, 1990. 64 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Карасєвич, С. (2019). ДІАГНОСТИЧНІ МЕТОДИКИ ВИЗНАЧЕННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО ФІЗКУЛЬТУРНО-СПОРТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ ЕКСПЕРИМЕНТУ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (18), 182–191. https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162388

Номер

Розділ

Статті