ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО ВЗАЄМОДІЇ ІЗ СІМ’ЯМИ ПІДЛІТКІВ

Автор(и)

  • Тетяна Кобилянська Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162389

Ключові слова:

Сім’я, підлітки, майбутні психологи, підготовка майбутніх психологів, взаємодія із сім’ями підлітків, діти вразливих категорій, інклюзивне навчання

Анотація

У статті висвітлено проблему підготовки майбутніх психологів до взаємодії із сім’ями підлітків. Розкрито, що професійна підготовка майбутніх психологів повинна здійснюватись у новій особистісно-орієнтованій парадигмі, передбачати актуалізацію професійно важливих особистісних якостей, орієнтуватись на формування професійної компетентності. Встановлено, що підготовка майбутніх психологів до роботи із сім’ями підлітків, має свою специфіку, яка вимагає включення нового змісту навчання, інтенсивних технологій навчання, орієнтованих на формування творчої активності студентів у процесі професійного становлення і самовдосконалення.

Біографія автора

Тетяна Кобилянська, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Здобувач Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Балашова А. В., Боликова Л. Ю., Лыгина М. А. Психологическая готовность педагогов общеобразовательных организаций к работе в условиях инклюзивного образования. Инклюзивное образование: теория и практика: сб. материалов Междунар. науч.-практ. конф. (Орехово-Зуево, 9–10 июня 2016 г.). Орехово-Зуево: Редакционно-издательский отдел ГГТУ, 2016. С. 766–773.

Дем’яненко Б. Т., Качур Л. Ю. Роль супервізії в професійній підготовці майбутніх психологів. Актуальні питання корекційної освіти. Серія: Педагогічні науки. 2016. Вип. 8. С. 114–123.

Кожурова О. Ю. Социальное партнерство школы и семьи как фактор повышения их воспитательного потенциала: дис. ... канд. пед. наук. Москва, 2011. 227 c.

Краснощеченко И. П. Акмеологическая концепция становления и развития профессиональной субъектности будущих психологов: дис. ... д-ра психол. наук. Калуга, 2012. 388 с.

Марчук Л. М. Соціально-психологічні особливості формування асертивної поведінки у професійному становленні майбутніх психологів: дис. ... канд. психол. наук. Київ, 2016. 225 с.

Матвієнко О. В., Затворнюк О. М. Професійна підготовка майбутніх психологів як психолого-педагогічна проблема. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Психологічні науки. 2014. Вип. 1, Т. 1. С. 215–220.

Нагула О. Л. Особистісна психокорекція у підготовці майбутнього психолога-практика. Педагогічний процес: теорія і практика. 2016. Вип. 1. С. 7–11.

Носков В. І. Проблеми підготовки психологів у системі вищої освіти. Психологія. 1999. Вип. 4. С. 210–219.

Романовський О. Г. Особливості професійної підготовки майбутніх психологів в НТУ «ХПІ». Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти. 2012. Вип. 30–31. С. 5–10.

Темнова Л. В. Личностно-профессиональное развитие психолога в системе высшего образования: дис. ... д-ра психол. наук. Москва, 2001. 325 с.

Туркова Д. Розвиток професійної емпатії майбутніх практичних психологів у системі фахової підготовки. Освіта регіону. Політологія, психологія, комунікації. 2011. № 3. С. 225–229.

Четверикова А. С. Система «родитель – ребенок – специалист» как фактор эффективного сопровождения подростков с девиантным поведением. Актуальные вопросы сопровождения и поддержки: материалы Междунар. науч.-практ. конф. (Тула, 21–22 окт. 2015 г.). Тула: Тульский полиграфист, 2015. С. 113–117.

Шумакова О. А. Развитие базовой культуры взаимодействия психолога образования с родителями: дис. ... д-ра психол. наук. Челябинск, 2011. 400 с.

Щекина О. А. Формирование информационного пространства взаимодействия семьи и школы: автореф. дис. на соиск. ученой степени канд. пед. наук. Санкт-Петербург, 2006. 19 с

##submission.downloads##

Як цитувати

Кобилянська, Т. (2019). ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО ВЗАЄМОДІЇ ІЗ СІМ’ЯМИ ПІДЛІТКІВ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (18), 192–203. https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162389

Номер

Розділ

Статті