КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ СФОРМОВАНОСТІ СЦЕНІЧНО-ОБРАЗНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У ПРОЦЕСІ ВОКАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • Наталія Косінська Університетський коледж Київського університету імені Бориса Грінченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162390

Ключові слова:

Сценічно-образна культура, критерії, показники сформованості, вокальна підготовка, вокальне мистецтво, майбутні вчителі музичного мистецтва.

Анотація

У статті висвітлено критерії та показники сформованості сценічно-образної культури майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі вокальної підготовки. Проаналізовано стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії та практиці, визначено мету та завдання, розкрито сутність понять і визначено їх вплив в процесі вокальної підготовки.

За допомогою критеріїв та показників, викладених в даній статті, викладач в процесі вокальної підготовки має сформувати у майбутнього учителя музичного мистецтва світоглядні цінності, інтерпретаційні уміння, сценічну майстерність, які шляхом застосування вокальної техніки мають сприяти розкриттю образної системи музичного твору. Критерії (мотиваційно-афективний, когнітивно-інформаційний та діяльнісно-розвивальний) відображають структурні компоненти сценічно-образної культури. Показники розкривають основні ознаки критеріїв та уможливлюють вимірювання з використанням різних методик, тестів, творчих завдань, діагностик та спостережень.

Біографія автора

Наталія Косінська, Університетський коледж Київського університету імені Бориса Грінченка

Аспірант кафедри теорії та методики музичного мистецтва Інституту мистецтв Київського університету імені Бориса Грінченка, викладач постановки голосу Університетського коледжу Київського університету імені Бориса Грінченка

Посилання

Борисова Т. В. Методика підготовки майбутніх учителів музики до естетичного виховання школярів засобами музичного-театрального мистецтва: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук. Київ. 2007. 20 с.

Вей Лімін. Формування вокальної культури майбутнього вчителя музики на основі традицій Китаю та України: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук. Київ. 2011. 20 с.

Горбенко О. Б. Формування музично-виконавської компетентності майбутнього вчителя музики у процесі фахової підготовки: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук. Кіровоград. 2010. 20 с.

Зязюн І. А., Кравченко І. Ф., Кривонос І. О. Педагогічна майстерність: підручник. 2-ге вид. Київ. 2004.

Кабриль К. В. Формування ціннісних компетентностей майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі диригентсько-хорової підготовки: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук. Київ. 2013. 20 с.

Когут І. В. Формування професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук. Полтава. 2015. 20 с.

Лісун Д. В. Формування професійних герменевтичних умінь майбутнього музиканта-виконавця у фаховій підготовці: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук. Київ. 2011. 20 с.

Михалюк А. М. Формування виконавської культури майбутніх учителів музики засобами українського фортепіанного мистецтва: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук. Київ. 2014. 20 с.

Овчаренко Н. А. Теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук. Київ. 2016. 40 с.

Олексюк О. М., Ткач М. М., Лісун Д. В. Герменевтичний підхід у вищій мистецькій освіті: колект. монографія. Київ. 2013.

Пустовіт Л. О. Словник іншомовних слів. Київ. 2000.

##submission.downloads##

Як цитувати

Косінська, Н. (2019). КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ СФОРМОВАНОСТІ СЦЕНІЧНО-ОБРАЗНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У ПРОЦЕСІ ВОКАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (18), 204–214. https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162390

Номер

Розділ

Статті