ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНО-ЕСТЕТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ ЗАСОБАМИ МУЗИЧНОГО ВОКАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162397Ключові слова:
Вокальне мистецтво, морально-естетичні цінності, пісня, засоби музичної виразності, моральні якості, музичні вподобання, засоби музичного вокального мистецтваАнотація
Стаття присвячена дослідженню умов формування морально-естетичних цінностей особистості в результаті занять вокалом. У роботі аналізується історико-педагогічна спадщина наукових праць, присвячених проблемам музичного виховання. Розглянуто основні засоби виразності вокального мистецтва та їх вплив на моральні якості та естетичні вподобання артиста-вокаліста. Дослідження спрямоване на пошук перспективних ідей та методів, які сприятимуть ефективному становленню та розвитку системи морально-естетичного виховання молоді у ХХІ столітті.
Посилання
Печенюк М. А., Прядко О. М., Ватаманюк Г. П. та ін. Актуальні питання естетичного виховання молоді засобами музики: монографія / за заг. ред. Печенюк М. А. Кам’янець-Подільський: Видавець ПП Зволейко Д. Г., 2014. 200 с.
Грищенко Т. Зміст і організація форми музично-естетичного виховання в гімназіях України: Перша половина 19 ст. Рідна школа. 2001. № 11. C. 67–69.
Кемеровська О. Мистецтво у розкритті творчого потенціалу дитини. Обдарована особистість: пошук, розвиток, допомога. К.: Генезис, 1998. С. 150–154.
Михайличенко О. В. Музично-естетичне виховання дітей та молоді в Україні (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.): Монографія. К.: Видавничий центр КДЛУ, 2000. 340 с.
Рудницька О. Мистецтво у контексті розвитку духовної культури особистості. Художня освіта і проблеми виховання молоді: зб. наук, статей. К.: Міносвіти України, УЗІМН, 1997. С. 3–11.
Сапожнік О. Музично-естетичне виховання: зміст і структурні компоненти. Рідна школа. 2002. № 12. C. 20–22.