МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ СТИЛЮ УПРАВЛІННЯ МИСТЕЦЬКО-ПЕДАГОГІЧНИМ КОЛЕКТИВОМ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ

Автор(и)

  • Любов Овчиннікова Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162399

Ключові слова:

Модель, формування, стиль, мистецько-педагогічний колектив.

Анотація

У статті розглядається модель формування стилю управління мистецько-педагогічним колективом майбутніх учителів музики. Подана характеристика її основних структурних компонентів, а саме: мета та результат процесу формування досліджуваного утворення; завдання; принципи (гуманізації та демократизації, науковості, неперервності та послідовності управлінських дій, діалогічності (полісуб’єктності), оптимальності та ефективності; емоційності педагогічного процесу); функції (цілепокладання, навчальна, виховна, особистісного розвитку, дисциплінарна, психолого-педагогічної допомоги); форми; методи; засоби; педагогічні умови (забезпечення мотивації студентів до формування ефективного стилю управління в процесі вивчення спецкурсу «Основи управління мистецько-педагогічним колективом»; впровадження у процес формування стилю управлінської діяльності професійно-особистісного тренінгу; організація самоменеджменту майбутніх учителів музики в контексті формування стилю управління мистецько-педагогічним колективом); критерії та їх показники; рівні сформованості стилю управління мистецько-педагогічним колективом (дезадаптивний, адап-тивний, продуктивний, креативний).

Біографія автора

Любов Овчиннікова, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

Аспірант Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка

Посилання

Беляцкий Н. Изменение функций руководителя в новых условиях. Проблемы теории и практики управления. 2000. № 3. С. 97–102.

Веснин В. Р. Менеджмент: учеб. для вузов. М.: Проспект, 2005. 320 с.

Педагогический энциклопедический словарь / гл. ред. Б. М. Бим-Бад; редкол.: М. М. Безруких, В. А. Болотов, Л. С. Глебова и др. М.: Большая Российская Энциклопедия, 2003. 528 с.

Психологический словарь / ред.кол.: В. В. Давыдов и др. М.: Педагогика, 1983. 447 с.

Словарь-справочник по педагогике / авт.-сост. В. А. Мижериков; под общ. ред. П. И. Пидкасистого. М.: ТЦ «Сфера», 2004. 448 с.

Фатхутдинов P. A. Производственный менеджмент: учебник для вузов. 4-е изд. СПб.: Питер, 2003. 491 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Овчиннікова, Л. (2019). МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ СТИЛЮ УПРАВЛІННЯ МИСТЕЦЬКО-ПЕДАГОГІЧНИМ КОЛЕКТИВОМ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (18), 259–265. https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162399

Номер

Розділ

Статті