ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ДО ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У КРОС-КУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ

Автор(и)

  • Юлія Шевченко Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162410

Ключові слова:

Духовно-моральний розвиток, умови формування готовності до духовно-морального розвитку, крос-культурний простір, взаємодія, досвід спілкування.

Анотація

Стаття присвячена огляду психолого-педагогічних підходів до визначення умов, що впливають на готовність студентів до духовно-морального розвитку молодших школярів у крос-культурному просторі. У педагогічній науці умова розглядається як забезпечення педагогічно доцільної відповідності теоретичної та практичної підготовки майбутніх учителів у досягненні певного результату. Визнається важливість таких умов, як забезпечення виховання досконалої особистості; виховного впливу, спрямованого на досягнення успіхів у навчанні та гармонійному поєднанні набуття професійних знань та умінь і духовно-морального розвитку; досягнення високого особистісного рівня духовно-морального розвитку тощо. Вирішальною є готовність студентів до духовно-морального розвитку молодших школярів у крос-культурному просторі. Показниками готовності педагогів до духовно-морального розвитку молодших школярів у крос-культурному просторі є виражене особистісне переконання в необхідності опанування знаннями і навичками щодо духовно-морального розвитку молодших школярів, визнання системи педагогічної освіти неодмінною частиною єдиного світового освітнього простору та орієнтацією на його глобальні проблеми.

Біографія автора

Юлія Шевченко, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри початкової освіти Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького

Посилання

Бех І. Д. Виховання особистості: навч.-метод. видання: у 2 кн. К., 2003. Кн. 1: Особистісно-орієнтований підхід: теоретико-технологічні

засади. 2003.

Будник О. Б. Професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів до соціально-педагогічної діяльності: теорія і практика. Дніпропетровськ, 2014.

Ляпунова В. А. Психолого-педагогічні умови формування толерантності у дітей старшого дошкільного віку. Педагогіка та психологія: зб. наук. праць. Харків, 2016. № 52. С. 60–69.

Москальова Л. Ю. Виховання у майбутніх учителів морально-етичної культури: теоретичний та методичний аспекти. Мелітороль, 2009. 464 с.

Руссо Ж.-Ж. Педагогические сочинения: в 2 т. / [пер. с франц.]. М., 1981. 656 с.

Сорока О. В. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання арт-терапевтичних технологій. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2015. № 7(51). С. 156–165.

Шевченко Ю. М. Специфіка підготовки майбутніх фахівців початкової освіти до духовно-морального розвитку особистості молодшого школяра в крос-культурному просторі. Молодий вчений. Херсон, 2017. № 12. С. 484–490.

##submission.downloads##

Як цитувати

Шевченко, Ю. (2019). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ДО ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У КРОС-КУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (18), 343–354. https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162410

Номер

Розділ

Статті