ЕТАПИ СТАНОВЛЕННЯ ХОРЕОГРАФІЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В БЕРДЯНСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162413Ключові слова:
Етапи становлення, танцювальний колектив, хореографічно-педагогічна освіта, спеціальність «Хореографія», кафедра хореографії, культурно-просвітницька діяльність, навчально-методична діяльність, наукова діяльність, Бердянський державний педагогічний університет.Анотація
У статті проаналізовано основні етапи становлення хореографічно-педагогічної освіти в Бердянському державному педагогічному університеті. В результаті дослідження: 1) проаналізовано діяльність творчих колективів Бердянська як підґрунтя для розвитку хореографічно-педагогічної освіти в БДПУ; 3) висвітлено етапи становлення спеціальності «Хореографія» в Бердянському державному педагогічному університеті;4) представлено напрями діяльності кафедри хореографії Бердянського державного педагогічного університету як центру культурно-просвітницької діяльності, методичної та науково-просвітницької діяльності.
Посилання
Ансамбли нашего города. URL: http://pro.berdyansk.biz/content. php?id=10437
Діяльність відділення хореографії кафедри мистецьких дисциплін та методик їх навчання Інституту психолого-педагогічної освіти та мистецтв БДПУ (2012–2013 навчальний рік) / відп. ред. О. В. Мартиненко, Н. С. Аветіс’янц. Бердянськ: Видавець Ткачук О. В., 2013. 124 с.
Ємельянова О. Ю. Музичне оформлення уроку класичного танцю: навч. посібн. Бердянськ: Видавець БДПУ, 2016. 98 с.
Засоби діагностики навчальних досягнень студентів напряму підготовки 6.020202 Хореографія / за ред. О. В. Мартиненко. Бердянськ: Видавець Ткачук О. В., 2015. 288 с.
Кафедра теорії і методики навчання мистецьких дисциплін Бердянського державного педагогічного університету. URL: http://bdpu.org/faculties/fppom/structure-fppom/kaf-muz/
Кафедра дошкільної освіти. URL: http://bdpu.org/faculties/fdsso/structure-fdsso/kaf-doshkilna-osvita/
Наукова діяльність інституту психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету / відп. ред. Л. В. Коваль, О. І. Попова. Бердянськ, 2016. 341 с.
Мартыненко Е. В. Танец длиною в четверть века. 25-летию Народного ансамбля эстрадного танца «МарЛен» посвящается. Мелитополь: Издательский дом Мелитопольской городской типографии, 2013. 138 с.
Мартиненко О. В. Методика хореографічної роботи з дітьми старшого дошкільного віку. Донецьк: ТОВ «Юго-Восток, ЛТД», 2008. 156 с.
Мартиненко О. В. Педагогічні умови формування хореографічних умінь дітей 5–6 років у дошкільних закладах: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.08. Київ, 2005. 19 с.
Мартиненко О. В. Теорія та методика роботи з дитячим хореографічним колективом: навч. посібн. Донецьк: ЛАНДОН-ХХІ, 2012. 232 с.
Програма І Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Підготовка майбутніх педагогів у контексті стандартизації початкової освіти». Бердянськ, 2017. 38 с.
Програма ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Підготовка майбутніх педагогів у контексті стандартизації початкової освіти. Бердянськ», 2018. 24 с.
Сердюк Т. І. Теорія та методика історико-побутового танцю: навч.- метод. посібн. Бердянськ: Видавець Ткачук О. В., 2014. 192 с.
Сердюк Т. І. Формування художньо-естетичного досвіду майбутніх учителів хореографії: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04. Київ, 2009. 22 с.
Статут Бердянського державного педагогічного університету: офіц. текст. Бердянськ, 2016. 34 с.
Тараненко Ю. П. Підготовка майбутніх учителів хореографії до розвитку художньо-творчих здібностей молодших школярів: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04. Бердянськ, 2017. 23 с.