ЕТАПИ СТАНОВЛЕННЯ ХОРЕОГРАФІЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В БЕРДЯНСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ

Автор(и)

  • Людмила Андрощук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162413

Ключові слова:

Етапи становлення, танцювальний колектив, хореографічно-педагогічна освіта, спеціальність «Хореографія», кафедра хореографії, культурно-просвітницька діяльність, навчально-методична діяльність, наукова діяльність, Бердянський державний педагогічний університет.

Анотація

У статті проаналізовано основні етапи становлення хореографічно-педагогічної освіти в Бердянському державному педагогічному університеті. В результаті дослідження: 1) проаналізовано діяльність творчих колективів Бердянська як підґрунтя для розвитку хореографічно-педагогічної освіти в БДПУ; 3) висвітлено етапи становлення спеціальності «Хореографія» в Бердянському державному педагогічному університеті;4) представлено напрями діяльності кафедри хореографії Бердянського державного педагогічного університету як центру культурно-просвітницької діяльності, методичної та науково-просвітницької діяльності.

Біографія автора

Людмила Андрощук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри хореографії та художньої культури Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Ансамбли нашего города. URL: http://pro.berdyansk.biz/content. php?id=10437

Діяльність відділення хореографії кафедри мистецьких дисциплін та методик їх навчання Інституту психолого-педагогічної освіти та мистецтв БДПУ (2012–2013 навчальний рік) / відп. ред. О. В. Мартиненко, Н. С. Аветіс’янц. Бердянськ: Видавець Ткачук О. В., 2013. 124 с.

Ємельянова О. Ю. Музичне оформлення уроку класичного танцю: навч. посібн. Бердянськ: Видавець БДПУ, 2016. 98 с.

Засоби діагностики навчальних досягнень студентів напряму підготовки 6.020202 Хореографія / за ред. О. В. Мартиненко. Бердянськ: Видавець Ткачук О. В., 2015. 288 с.

Кафедра теорії і методики навчання мистецьких дисциплін Бердянського державного педагогічного університету. URL: http://bdpu.org/faculties/fppom/structure-fppom/kaf-muz/

Кафедра дошкільної освіти. URL: http://bdpu.org/faculties/fdsso/structure-fdsso/kaf-doshkilna-osvita/

Наукова діяльність інституту психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету / відп. ред. Л. В. Коваль, О. І. Попова. Бердянськ, 2016. 341 с.

Мартыненко Е. В. Танец длиною в четверть века. 25-летию Народного ансамбля эстрадного танца «МарЛен» посвящается. Мелитополь: Издательский дом Мелитопольской городской типографии, 2013. 138 с.

Мартиненко О. В. Методика хореографічної роботи з дітьми старшого дошкільного віку. Донецьк: ТОВ «Юго-Восток, ЛТД», 2008. 156 с.

Мартиненко О. В. Педагогічні умови формування хореографічних умінь дітей 5–6 років у дошкільних закладах: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.08. Київ, 2005. 19 с.

Мартиненко О. В. Теорія та методика роботи з дитячим хореографічним колективом: навч. посібн. Донецьк: ЛАНДОН-ХХІ, 2012. 232 с.

Програма І Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Підготовка майбутніх педагогів у контексті стандартизації початкової освіти». Бердянськ, 2017. 38 с.

Програма ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Підготовка майбутніх педагогів у контексті стандартизації початкової освіти. Бердянськ», 2018. 24 с.

Сердюк Т. І. Теорія та методика історико-побутового танцю: навч.- метод. посібн. Бердянськ: Видавець Ткачук О. В., 2014. 192 с.

Сердюк Т. І. Формування художньо-естетичного досвіду майбутніх учителів хореографії: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04. Київ, 2009. 22 с.

Статут Бердянського державного педагогічного університету: офіц. текст. Бердянськ, 2016. 34 с.

Тараненко Ю. П. Підготовка майбутніх учителів хореографії до розвитку художньо-творчих здібностей молодших школярів: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04. Бердянськ, 2017. 23 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Андрощук, Л. (2019). ЕТАПИ СТАНОВЛЕННЯ ХОРЕОГРАФІЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В БЕРДЯНСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (18), 355–364. https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162413

Номер

Розділ

Статті