ДО ПРОБЛЕМИ ВИЗНАЧЕННЯ КОНЦЕПТУАЛЬНИХ ОСНОВ ФОРМУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ СТРАТЕГІЙ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖЕННЯ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ПРИРОДНИЧИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ НА ЗАСАДАХ МІЖДИСЦИПЛІНАРНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ

Автор(и)

  • Оксана Шукатка Львівський національний університет імені Івана Франка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162415

Ключові слова:

Концепт, концепція, інтеграція, міждисциплінарна інтеграція, здоров’язбереження, індивідуальні стратегії здоров’язбереження, майбутні бакалаври природничих спеціальностей, студенти.

Анотація

У статті здійснено теоретико-порівняльний аналіз змістового наповнення категорій «концепт» і «концепція». Підсумовано, що термін «концепт» (concept) виник в рамках латинської мовної традиції в працях середньовічних філософів. Проведено історико-ретроспективний екскурс у філософію розвитку ідей концепту. Досліджено, що термін «концепція» охоплює два основних аспекти – внутрішній і зовнішній відносно досліджуваного явища, де перший є спрямовуючою ідеєю педагогічного дослідження, а другий – формою презентації його результатів.

Біографія автора

Оксана Шукатка, Львівський національний університет імені Івана Франка

Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри фізичного виховання та спорту Львівського національного університету імені Івана Франка

Посилання

Вознюк О. В. Педагогічна синергетика: генеза, теорія і практика: монографія. Житомир: Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, 2012. 708 с.

Гончаренко С. У. Фундаментальність професійної освіти – потреба часу. Педагогічна газета. 2004. № 12(125). С. 3.

Теличко Н. В. Теоретичні і методичні засади формування основ педагогічної майстерності майбутніх учителів початкових класів: дис. ... доктора пед. наук: 13.00.04. Вінниця, 2014. 559 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Шукатка, О. (2019). ДО ПРОБЛЕМИ ВИЗНАЧЕННЯ КОНЦЕПТУАЛЬНИХ ОСНОВ ФОРМУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ СТРАТЕГІЙ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖЕННЯ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ПРИРОДНИЧИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ НА ЗАСАДАХ МІЖДИСЦИПЛІНАРНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (18), 373–378. https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162415

Номер

Розділ

Статті