ДО ПРОБЛЕМИ ВИЗНАЧЕННЯ КОНЦЕПТУАЛЬНИХ ОСНОВ ФОРМУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ СТРАТЕГІЙ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖЕННЯ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ПРИРОДНИЧИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ НА ЗАСАДАХ МІЖДИСЦИПЛІНАРНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162415Ключові слова:
Концепт, концепція, інтеграція, міждисциплінарна інтеграція, здоров’язбереження, індивідуальні стратегії здоров’язбереження, майбутні бакалаври природничих спеціальностей, студенти.Анотація
У статті здійснено теоретико-порівняльний аналіз змістового наповнення категорій «концепт» і «концепція». Підсумовано, що термін «концепт» (concept) виник в рамках латинської мовної традиції в працях середньовічних філософів. Проведено історико-ретроспективний екскурс у філософію розвитку ідей концепту. Досліджено, що термін «концепція» охоплює два основних аспекти – внутрішній і зовнішній відносно досліджуваного явища, де перший є спрямовуючою ідеєю педагогічного дослідження, а другий – формою презентації його результатів.
Посилання
Вознюк О. В. Педагогічна синергетика: генеза, теорія і практика: монографія. Житомир: Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, 2012. 708 с.
Гончаренко С. У. Фундаментальність професійної освіти – потреба часу. Педагогічна газета. 2004. № 12(125). С. 3.
Теличко Н. В. Теоретичні і методичні засади формування основ педагогічної майстерності майбутніх учителів початкових класів: дис. ... доктора пед. наук: 13.00.04. Вінниця, 2014. 559 с.