ЗМІСТ ТА СТРУКТУРА НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ СПЕЦКУРСУ «ОСНОВИ КУЛЬТУРИ МІЖНАЦІОНАЛЬНИХ СТОСУНКІВ» ДЛЯ СТУДЕНТІВ ФАКУЛЬТЕТУ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Автор(и)

  • Олена Галай Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162417

Ключові слова:

Спецкурс, підготовка вчителя, культура міжнаціональних стосунків, майбутній вчитель іноземних мов, принципи, педагогічне проектування, полікультурність, етнопедагогіка.

Анотація

У статті висвітлюється зміст та структура навчальної програми спецкурсу для студентів іноземної філології «Основи культури міжнаціональних стосунків», що сприяє підготовці майбутніх вчителів іноземних мов до формування в учнів культури міжнаціональних стосунків. Автор розглядає етапи, дидактичні засоби організації курсу, основні положення, якими керувались при відборі навчального матеріалу. Висвітлюються теми, запропоновані студентам для вивчення під час занять та різноманітні форми організації курсу: лекції, семінарські та практичні заняття, самостійна робота.

Біографія автора

Олена Галай, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Викладач кафедри англійської мови та методики її навчання Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Балабанов Г. И. Методологические проблемы проектировочной деятельности. Новосибирск, 1990. 258 с.

Безрукова В. С. Проективная педагогика: уч. пособие для инженерно-пед. ин-тов и индустриально-пед. техникумов. Екатеринбург: Деловая книга, 1996. 344 с.

Безрукова В. С. Педагогика профессионально-технического образования. Проектирование педагогического процесса в профтехучилище. Свердловск: СИПИ, 1990. 170 с.

Бєлова О. К. Коваленко О. Е. Педагогічні технології в сучасній освіті: навч. посіб. для вищ. навч. закл. інж.-пед. спец. Укр. інж.-пед. акад. Х.: Контраст, 2008. 148 с.

Власко Н. П., Устименко О. В. Про переваги модульно-рейтингової технології навчання. Педагогіка і психологія. 2004. № 2(43). С. 98–105.

Закон України «Про вищу освіту»: із змінами та доповненнями станом на 01 жовтня 2015 року. Офіц. текст. Київ: Правова єдність, 2015. 96 с.

Положення про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах. Затверджено наказом Міністерства освіти України від 2.06.93. № 161. К.: Вища освіта в Україні. Нормативно-правове регулювання / за заг. ред. А. П. Зайця, В. С. Журавського. К.: ФОРУМ, 2003. 950 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Галай, О. (2019). ЗМІСТ ТА СТРУКТУРА НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ СПЕЦКУРСУ «ОСНОВИ КУЛЬТУРИ МІЖНАЦІОНАЛЬНИХ СТОСУНКІВ» ДЛЯ СТУДЕНТІВ ФАКУЛЬТЕТУ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (18), 379–388. https://doi.org/10.31499/2307-4914.18.2018.162417

Номер

Розділ

Статті